OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
,,Kdy jste spolu naposledy spali?" překvapeně jsem se podívala na Cailin. ,,No v tom klubu," uchechtla jsem se. ,,A předtím?" nadzvedla obočí. ,,Na Jazzy narozky" řekla jsem a Justin se na mě otočil. ,,Na Jazzy narozky jsme spolu nespali," ou....Tak s kým sem potom spala?
,,J-jo, já si to spletla," snažila jsme se to zamaskovat. ,,Ty jsi s někým spala na Jazzy narozky?" rozhodil rukama do vzduchu i s nožem. ,,Za 1) polož ten nůž a za 2), co ti je dotoho s kým spala?Nechodíte spolu snad ne? A ty jsi dělal úplně o samé," zastala se mě Cailin.
,,Ty buď sticha," zavrčel.Řekla bych ,že se mu nelíbilo,že se mě zastala. ,,No tak spala ,jasný? " zamračila jsem se na něj. ,,S kým?" zeptal se vážně. ,,Nevím?" řekla jsem nevině. ,,Cože?" vykřikl a já mykla rameny.
,,No co, byla tma," protočila jsme očima. ,,No a? Měla si rozsvítit a vykopnout ho? A to jako bylo tady?" zavrčel a já přikývla. ,,Tak jak ksakru nemůžeš vědět kdo to byl? " vykřikl. ,,Tak hele nekřič na mně! Není ti ůbec nic do toho s kým spím!" taky jsem vykřikla. Ať se do mně kruci nestará.
,,Ne! Ale řekla jsi mi že jsi s nikým jiným od doby co jsme tady nespala!" zasyčel naštvaně.Tak o to tu jde?Že jsem mu lhala? Žárlí? Oh...Ano, žárlí!
,,Justine," zasmála jsem se.Nevím co mi na tom přišlo vtipné ,ale i tak. ,,Neboj se, bylo to jen jednou, s tebou jsem spala asi tak čtyřikrát," mrkla jsem na něj. ,,Ty jsi píča," zasyčel a odešel.
,,Kdo dodělá ty špagety?" zeptala se Cailin. Začala jsem se strašně smát. On odejde, naštvanej,nadává mi aona se zeptá na tohle. ,,Bože, Cailin! To dítě bude asi žrout!" zasmála jsem se a vstala.Došla jsem k masu a čala jsem ho opět krájet.To jsme pak přidala do protlaku. Ochutila jsem to, ještě přidala nějaké potřebné věci a bylo hotovo. Vyndala jsem špagety, nabrala jsem jí hodně špaget a polila hodně omáčkou. Položila jsme to před ní.
,,Díky zzlato ,ale teď by jsi měla jít za Justinem," řekla a já si povzdechla,,Musím?" zeptala jsem se a ona přikývla. Ach, jo. Vůbec se mi za nim nechce.Poraženě jsem se otočila a šla jsem ke schodům ,které jsem pomalinku vyšla.Pak jsem došla k Justinové pokoji a zaklepala.
,,Kdo je?" zakřičel. Co mu mám říct? Když mu řeknu ,že jsme to já, nepustí mě do vnitř. ,,Ehm....Cailin?" jo zkusila jsem to. ,, Bello!" zavrčel a otevřel.Nevině jsme se usmála. ,,Můžu do vnitř?" zeptala jsem se ho. ,,Ne," stručná odpověd. ,,Prosím, na deset minut.jen ti to vysvětlím," zazubím se na něj.Pozařeně si vzdychne a pustí mě do vnitř.Sednu si na postel a Justin si sedne vedle mě.
,,Tak hele.Nebyla jsme opilá ani nic takového ,ale tobě se určitě stalo ,že když tě holka sváděla tak ses sní vyspal ,i když si nechtěl ,protože tě prostě svedla," řekla jsem a koukla se na něj.On na mě taky koukal. ,,No tak to pesně se stalo mně.Někdo mi prostě večer vlezl do postele, nejspíš to bude někdo s kluků ,ale neím kdo," řekla sem a povzdechla si.
,,Vážně jsem nechtěla," řekla jsme mu. Nadzvedl obočí. ,,Co ti na to mám říct?" zeptal se a já si povzdechla.Vstala jsem a sedls i na něj.
---------------->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>--------------------->>>>>>>>>>>>>>>>----------->>>>>>>>>>>>
Co myslíte ,že se stane? No dobře asi to všichni víme. :D :D Perverzáci. :D :D Děkuju moc za komenty a votes u minulé části.Budu ráda když u tohodle dílu budou taky nějaké komenty a votes. A kdo nemá co číst tak se může podívat na můj profil...jsou tam další příběhy. :)
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...