25.

1.8K 85 10
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

8.4.2019

Dojely jsmedomů a jás chutí vstoupila z auta a šla domů.Samozřejmě rovnou do pokoje. Tašku jsem polžila vedle postele a na posteljsem si lehla.konečn moje milovaná postel.Tak jsi mi chyběla lásko.Už tě nikdy neopusím,nikdy! 

"Bello!Pojď nám pomoct vybalit jídlo!" zakřičel na mě Derek.Zavrčela jsem naštvaně. 

"Nejdu!" odkřičela jsem spátky. "Hned!" povzdechla jsem si a vstala.Šla jsem  dolů po schodech a pak do kuchyně.Na stole bylo milion tašek ,který se misí vybalit. To nemohly pomoct klucí?

"A kde jsou jako kluci?To nemohly pomoct oni?" zeptala jsme se naštvaně. "Jely z Justinem na Box," odpověděl mi Jeremy.Protočila jsme  očima a šla k taškám.Začala jsem se vybalovat.Byli to nějaký věci i na Velikonoce a tak. 

"Budete tuna Velikonoce?" zeptala jsem se a dala vajíčka do takoví mysky kamjsmeto dávali i minulý rok.  "Jo," přikývla a vzala všechny věcido lednice.

---

Dobalila jsem a jdu ze svím jídlem, večeří do pokoje.Když jsme se najedla tak jsme se konečně vykoupala vyčistila si zuby a udělala všechnu hygienu.

**

"Vstávej je tady Rose!"budila mě Kat.Rose?!Já jí asi zabiju.Otevřela jsem oči.

"Ať přijde do pokoje," zašeptala jsme a posadila se. Kat odešla a za chvíly do poke vtrhla Rose.

"neuvěříš," vypískla a skočila na postel."jack přišel ve čtrtek knám z bomboneriou a růží.Omluvil se mi a zeptal se jestly spolu budeme chodit," řekla nadšeně.Usmála jsem se.Takže mě Jack poslechl.hodný chlapec toto. 

"A ty?" zeptala jsem se z nadzvednutým obočím. "Jo ,řekla jsem mu že jo!" zasmála se a zatleskala adšeně rukama.Přeju jim to. 

"No a to jsi k nám přišla jen krs tohle?" zeptala jsem se a vstala  z posteleš.Šla jsem ke skříni a vyndala jsem si modrý tílko a modrý tepláky.

"Ne ,rodiče nejsou doma a já se nudila.Jack jel z rodinou za tetou a tak jsi mi zbyla ty," uchechtla jsme se.Jako poslední možnost.Zakroutila jsme hlavou a začala se převlíkat.

"Kámo!Kde jsi vzala ty kalhotky ty chci taky!" řekla nadšeně. "Tak běž do VS," mrkla jsme na ní.Já si je objednala přes internet. 

"Kolik stály?" zeptala se mě. "12 dolarů," odpověděla jsem jí. "Ty vole to mi to vyjde levnějš ,když si je sama ušiju," nemusela by jsi tolik řvát.

"Takže 1. Kdyby sis je šila ty přišiješ si k nim podprsenku a za 2. Stlum volume.Ne všichni jsou vzhůru jako my," mrkla jsem na ní.Protočila očima.

"A kdo by jako spal v deset hodin dopoledne?" nadzvedla obočí a taky vsala jelikož jdemedolů. 

"Někdo jako já ano ,ale někdo jako ty mě musí vždy vzbudit," skočila jsme jí na záda a ona mě chytla a šla po schodech.Ona mě unese takže je to OK. 

"Jo ,ale kdybych nepřišla nedozveděla by ses ,že jsme z Jackem," plácla mě  přes stehno a pak mě zase chytla.

"Ani mi to nějak nevadí," zasmála jsem se a položila si hlavu na tu její ,ale to ,už mě pouštěla na zem.Šly jsme do kuchyně a já s sedla za stůl.Rose stála u stolu a zmateně se koukala.Protočila sem očima a stáhla ji k sobě.

"Dáš si snáma snídaňooběd?" zeptala se Kat. Rose se na mě podívala.Povzdechla jsme si. "Jo dá," přikývla jsem a usmála se. 

"Dobře," řekla a šla do kuchyně.Máme kuchyni a jídelnu a v kuchyni máme ,ale taky stůl,ale jíme většinou v jídelně. 

"Mami!" zakřičela ze zhora Jazzy.Netrvalo dlouho a v jídelně se oběvily Jazzy a Jaxon.

"Ahoj Bello a..." zasekla se a podívala se na Rose. " Jazzy tohle je Rose moje nejlepší kamarádka.Rose tohle je Jazzy a Jaxon.No víš jaký myslím," usmála jsem se.

"Ahoj Rose," řekly najednou. "Kde je máma?" zeptala se Jazzy. "Bonzačko!" řekl jí Jaxon. 

"Nevím ,proč?" zeptala jsem se a vzala si čaj ,který nám donesla Kat. "Kat!Kat! Jaxon rozbil dveře!" vyhrkla. "Jak to?" zeptala se překvapeně máma.

"Hráli jsme si a já sem zabouchal na dveře moc a oni se trochu probouchly nebo jak to říct," řekl Jaxon. 

"Dobře tak se na to jdeme podívat," řekla a vzala je sebou. "Tu máte asi dost rušno,co?"  uchechtla se Rose a napila se čaje. 

"To není všechno ještě tu je Justin,Judith,Ryan,Fredo,Lil a Twist.Pak tu je ještq Jeremy,Ellen,Pattie.Jo a oabych nezapoěla tak Kat,Derek a vanessa,"  řekla jsem a protočila očima.

"Víš ,že bys lidi neměla pomlouvat za jejíma zádama," no ty jsi tu chyběl Justine! "To je?" nadzvedla obočí ,,ale nespustila z něj oči.

"Justin," řekla jsem a protočila očima.

--------------------------------

Po dlouh době tu je noví díl.Neměla jsme teď moc času jelikož jsme furt někam jezdily a nebo jsme se učila pak jsem taky byla u kamarádek a Wattpad mi vypadl úplně z hlavy ,ale dneska jsem si spoměla protože jsme nemocná a mám času jako klasu. :D No doufám ,že se vám část líbí a uvidíme se příště. :) 

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat