Omlouvám se za chyby
Od doby co jsem to řekla na mě Justin ani jednou nepromluvil.Vypadal, že nad něčím přemýšlí. V krámu jsem si koupili bagetu a teď jdeme domů ,protože bude za chvíli šest hodin.
,,Co si tím myslela?" promluvil a já se lekla. Panebože, tohle mi nedělej. ,,Furt si mě přivlastnujěš, jenže mi spolu ani nechodíme chapeš? Jen spolu spíme," odfrkla jsem.
,,Takže ti to bereš takhle?Jen spolu spíme?" vypadal dost, ehm.Překvapeně. ,,No a jak to mám brát.Nikdy ses mě nezeptal na to jestli s tebou chci chodit a nebo na to jestli tě miluju tak jako já se na tohle nikdy nezeptala tebe.Protože na tohle se nemá ptát holka, ale kluk," řekla jsem mua vešla do brány od domu .Pak do chodby kde jsme nechala kočárek a vzala Gabrielka ,který spal. Šla jsem k němu do pokoje a opatrně ho vyslíkla do bodíčka. Dneska se koupat nebudeme.Až zítra.
Dala jsem ho do postílky a přikrila ho.Pak jsem šla do svého pokoje a vzala si mobil. Měla jsem několik správ od Rose.
Rose: Ahoj. :)
Rose: Halóó jsi tu?
Rose: Jsi v pořádku.
Rose: Doprdele Isabello Jones!Odepiš!
Rose: Ok, zachvíli jsem u vás.
Dočetla jsem to a ona vtrhla dopokoje.
,,Můžeš mi říct, proč neodepisuješ?" zamračila se. ,,Sorry, byla jsme na procházce," usmála jsem se na ní.
,,Holky nechci vás rušit," vešla do pokoje Mamka. ,,Ale psala mi Amy Medison adoptivní mamka , že by chtěla Madison přijet na pár dní jelikož má prázdniny.Co na to říkáš?" usmála se na mě.
,,Jo, jo ,jo a Ještě jednou JO!" ať přijede budu ráda a Lily ne?" nadzvedla jsem obočí. ,,Ta má školu.
-------------------------------------------
,,Večeře!" zakřičel táta. Je tu semnou ještě Rose.Řekla jsme jí všechno co se stalo na té procházce. ,,Ok, pojď taky," vzala jsme jí za ruku a šly jsme do kuchyně kde na nás čekalo kuře na paprice.
,,Ahoj, Rose! á nevěděla že tady jsi!" vypískla Jazzy.Má jí docela ráda. ,,Ale jsem ráda, že tě vidím.Zítra totiž odíždíme," jo to vlastně vím. Jedou domů a pak na Bahamy.
,,Tak to je škoda," řekla jí a rozcuchala jí vlasy. ,,Tak tohle mi zrovna chybět nebude," odfrkla si. všichni jsme se zasmáli apustili se do jídla.
-----------
Nová čááááás. :) Tohle jsem psala, už jednou ,ale celé se mi to vymazalo. :( Tak to píšu po druhé.Budu ráda za komenty a votes. :)
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...