OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Dojeli jsme před pláž.Vážně Justine?Budou mi tam zapadat nohy a smojí sádrou to nebude nic moc! ,,Bude se mi tam blbě chodit."
,,Neboj se," usmál se na mně.,,Když tak tě vezmu," usmál se a vylezl.Jasně, s tvím kotníkem?se zabijem oba dva. ,,No tak vylez," řekl mia já vylezla.Ach, jo! Poslechla jsem h a vylezla. Hned jak se zavřely dvře tak táta odjel.Přejeď me!
,,Tak pojď," podal mi ruku kterou jsem samořejmě přijala. Vydali jsem se pláží.Všude byl klid, bylo slyšet jen šumějící moře a ptáci.
,,Tady to je," ukázalna na stůl s dvoua židlemi.Na stole byl krásný bílí ubrus.Naprotějších stranách stolu talíř a příbory.Ve prostřed byl tác přikrytí pokličkou.
,,Posaďte se slečno," usmál se a odsunul mi židli. Opatrně jsem si sedla a on mě trošku přisunul. ak si sedl na proti mě.
,,Jak si udělal ,že tu nikdo nebude?" nadzvedla jsem obočí. ,,Poprosil jsem," jasně.Lidi v dnešní době ti daj něco za poprosení.Řeklabych že ne.
,,Jo, jasně," uchechtla jsem se aon se usmál. ,,Mužeš mi říct, jak budu jíst?" nadzvedla jsem obočí a podívala se na svojí sádru. ,,Budu tě krmit?" odkril tác od kterým byli dvě porce špaget. ,,Vážně?"
,,Na romantický večeři špagety?" zasmála jsem se. ,,Hele zase to zkazíš!" mrkl na mě a já protočila očima.
,,Vlastně, nemám hlad," zazubila jsem se.Fakt nemám hlad.jsem poslední dobou divná.Vlastně to udělali asi ty sladkosti včera s Rose.
,,No tak Bello, nekaž to," řekl a zamračil se. ,,Tak si budeme povídat, jo? Fakt, nemám hlad," šeptla jsem a on přikývl.
,,Proč si bereš toho malího?" jo tak tohle jsem nečekala.Ale i tak bych mu to jednou musela říct.
,,Sama jsem vrůstala bez pravích rodičů. Vím jaký to je se dozvědět ,že moje máma vlastně není moje máma a tak jsem se rozhodla že si ho vezmu a budu mu to říkat. A taky vím ,že Cailin by nechtěla ,aby si toho chlapečka vzali cizí lidi. Sice si budu muset začít vydělávat ,ale zatím na kontě mám dost peněz a do osmnácti mi tam chdí 500kč týdne. Narozky mám za tři týdny. Budu mít ,alespoň na plneky," pro posledních slovech jsem se zasmála.
,,Bello.To sisi myslela ,že ti s ním nebudu pomáhat? Sice by jsme měli odleťet zpět ,ale už si tu hledáme s klukama byt. Mamka a Jazzy taky. Taťka s Jaxonem a Judith chtěj odletět ,ale moc se děckám nechce. Budu tu pro tebe.Pořád, rozumíš?!" vzal mojí ruku do té své.Jeho slova mě zahřala u srdce.
---------------------------------------------------
:3 :3 Mě se líbí co vám? Píšu noví příběh ,který se jmenuje MOM tak se běžte podívat.Je taky s Justinem. Budu ráda za komenty a votes.
- Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...