Omlouvám se za chyby
"Vážně se s ním vyspala?" zeptal jsem se a nadzvedl obočí. Přikývla a sundala si deku ,která byla mokrá. Neodolal jsme a sjel si jí pohledem.Ty křivky.Mňam.
Bella:
Moc dobře jsem věděla,že si mě prohlíží.Taky jsem moc dobře věděla,že kdyby mohl ošuká mě tady a teď...jo a taky jsem věděla ,že kdybych na něj něco zkusila já nebrání se."Jsem sexy?" zeptala jsem se.Překvapeně zamrkal a podíval se do mého obličeje.
"Co čekáš ,že řeknu?" zeptal se mě.
"Jelikož si mě prohlíží tak jak prohlíží tak jo," za smála jsem se a posadila se zase zpátky ,už se udělalo hezky a přiznávám ,že mi vůbec nevadilo tu být z Justinem a povídat si. Jsem nějaká divná.
"Jak si se dostal k boxu?" zeptala jsem se ho na první otázku ,která mě napadla. Jo, snažím se navázat konverzaci.
"Jelikož jsem sekl z mafiánstvím a měl jsem strašně moc energie potřeboval jsem si jí na něčem vybít a tak máma vymyslela box," řekl a pousmál se na mě.
"Ty jsi nakonec Cailin neprodal?" zvědavosti v mim hlase bylo více než dost.
"Prodal ,ale koupil si jí nějaký páprda ,který měl syna a jen tak náhodou se do sebe zamilovali," uchechtl se a zakroutil hlavou.Nevěčí na takovoudle lásku? Popravdě já taky ne.
"Ale je hlavný ,že žije šťastně a za dva měsíce se jí narodí mimčo," usmál se a já přikývla.Jsem ráda ,že se Cailin má dobře.
"Od kdy děláš grafity?" zeptal se mě tentokrát on.
"Půl roku po tom co jsem se seznámila s mojí pravou rodinou," řekla jsem a on přikývl.
"Chytli tě ,už někdy?" zeptal se a podíva se mi do očí ,ale já uhla.
"Ne," zakroutila jsme hlavou.Byla jsme hrdá na to ,že mě ještě v životě nechitly.
"Jak se ti to podařilo?" překvapeně se zeptal. "Vždy když tam dojely já ,už byla na cestě domů," uchechtla jsme se.Je to tak.
"Aha," konstantoval a vstal. "Kam jdeš?" zeptala jsem se ho. "Pro dřevu nebo to uhasne," řekl a šel pryč.Zakoukala jsem se do ohně. Vážně sem si s ním teď normálně povídala? Vážně mi teď normálně odpovídal a já jemu taky?Nepraštila jsem se do hlavy?Ne!nepraštila.Nemám to dostat?Ne!To bych byla ještě nepříjemnější....Nevím ,ale líbilo se mi ,že jsme si NORMÁLNĚ povídaly ,ale furt mu musím vrátit to stou vodou ,ale jak? Počkat!Já mám nápad...Justine?Těš se...
*OMLOUVÁM SE ZA CHYBY*
Bella je celkem normální co myslíte? Vydrží jí to nebo zase bude hnusná? :o Jinak všichni co jste mi poslali vaše snapchaty,instagrami a Musica.ly tak jsem Folowla. :) Kdo by ještě chtěl můžete mi je psát do komentářů. :) No to by asi dneska k okecávání bylo vše.
Budu ráda za koment a votes.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanficOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...