OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Vylezli jsme ven úplně z fitka a šly k autu.Justin stál opřenej o kaputu a kouřil.Když nás uviděl zamračil se.
"Do prdele já vás můžu hledat jak debil,co?" vyprskl a vyhodil cigáro.
"Vždyť jsme se byli jen najíst mami," sedla jsem si do auta.Samozřejmě,že do předu.Nenechávám Rose sedat si do předu. Když si nasedl i Justin a Rose tak vyjel.
"Příště,když vás někam vezmu tak vás budu hlídat jak dvouletý fakany," vyprskl naštvaně.Protočila jsem očima.Pán ze sebe dělá velkýho.
"Prosimtě přestaň.Měly jsme hlad tak jsme se šly najíst. Vždyť jsme ti neutekly nebojse," mrkla jsme na něj a zakroutila hlavou.
"Ale kdyby se vám něco stalo budu za to moct já ,protože sem vás sem vzal," řekl hnusně a já mykla rameny. Neměl nás sebou brát.
Zastavily jsme před domem.Vylezla jsme ven a šla do vnitř i s Rose. Šly jsme rovnou do mého pokoje kde jsme si obě sedly na postel.
"Proč jsi mi vlastně neodpovídala na moje SMS?" zamračila se Rose. Jo vlastně!ten debil má ještě můj mobil.
"Protože nemám mobil.Má ho Justin," Tím se zamračila ještě víc a pak nadzvedla obočí.
"A proč ti ho nedá?" udělala víraz,,jsi debil ty nebo já?''
"Protože musím udělat něco dobrýho ,abych ho dostala," hned jak jsem to dořekla se Rose začala smát jak kretén a já se jí ani nedivím.
"Ty? A něco dobrýho? No to nene!" vyprskla ještě víc smíchy.
"Hele nemůžete zavřít huby?" vletěla mi do pokoje Vanessa.Obě jsme se na ní podívaly.
"Vypadni!" zavrčela jsem.Vyplázla jazyk a odešla.Usmála jsem se a vstala.
"Kam jdeš?" zeptala se mě ,ale vstala taky a šla za mnou.
"jdu jestli mi neudělá capucino(nevím jestli se to tak píše)."
"Jééé a že mi udělá taky?" zeptala se nadšeně.Mykla jsem rameny a šla dál.
"Pattie?" vešla jsme do kuchyně kde seděli opět skoro všichni.To nemají nic na práci? Nikdo jiný tu tožiž s žen nebyl.Teda, když nepočítám Justina.
"Co?" nadzvedla obočí a dál utírala nádobý.Proč utírá nádobý když máme myčku.
"Umíš udělat capucino?" nadzvedla jsem obočí.Přikývla. "A udělala bys nám ho prosím," zase přikývl.Usmála jsem se a sedla si vedle Twista a Rose si sedla vedle mě.
"Co řešíte?" zeptala jsem se zvědavě?Všichni se na mě podívaly.
---------------------------
Nováááááá čááááást. :) Jsem Happy jak dva grepy ,že jsem zase stihla něco vydat ,ale teď se jdu učit procenta. :\
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...