26.4.STŘEDA

1K 61 4
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

Probudilo mě šmríné na bříšku.Pak to jelo níž a níž.Rychlostí blesku jsem otevřela oči. ,,Veděl jsem, že tohle tě probudí," zasmál se Justin. ,,Ha ha.To ale není důvod proč mě budíš," zaračila jsem se.

,,Ten důvod je Gabriel a tvoji rodiče.Musíme jít dom," zvedl se a já protočila očima.taky jsme se zvedla a začala se oblíkat.Vlasy jsem si pročesala prsatama.

,,Jdeme?" stoupl si vedle mě. ,,Ne nemůžeme nikm jít.Vypadám...jak strašidlo," vypískla jsem a rozhodila rukama.Obvikle tohle neříkám ,ale teď sem určitě musela vypadat.No dvě hodiny spánku vás do krásy nevznesou. Usmál se, přistoupl ke mě.Pohladil mě po tváři a řekl. 

,,Si krásná," dal mi malou pusu a já se usmála. 

,,Tak jdeme?" 

----------------------------

,,Gabe," vzala jsem si hned malého do ruk. ten se na mě zeřechtal a začal se tlemit. ,,No jo, už jsem tady zlatíčko," dala jsem mu pusu na čelo. 

,,Víš co Justine?Já se hodím do kupy a půjdeme se s ním projít.Venku je hezky," usmála jsem se. ,,Jak myslíš," vzal si odemě Gabrielka.Já běžela nahoru se upravit a převlíct.Vzala jsem si šedé legíny a šedé obyčejné triko. 

......

Právě se procházíme v Parku s kočárkem.Cítím se...tak dospěle.Vedle mě jde Justin, kterej si volá s nějakým kamarádem.  Gabrielek,už spí tak si sednu na lavičku a Juss vedle mě. 

,,Ok, tak čau," řekl a položil to. ,,Ty kráso, horší jak holka.Si spolu voláte přes půl hodiny," zakroutila jsem hlavou. ,,Vadí?"

,,Ne, mělo by?" nadzvedla jsem obočí. ,,Asi ne?" nadzvedl JEDNO OBOČÍ.Kéž bych to taky uměla. 

,,Mohli by jsme se jít někam najíst.Ještě jsem dneska nejedla a mám hlad," řekla jsem mu. ,,Ok, ale žárnej FastFood tu není. Ani restaurace, takže jdeme do krámu," zvedl se a vzal si kočárek.

,,Hele ten mám já!" doběhla jsem ho. ,,To řekl kdo?" nadzvedla jsem občí. ,,Já," mrkl. Aw. 

,,Bieber si dovoluje," pleskla jsem ho přes prdel. ,,Já?" chytl mě za ruku a přítáhl si mě blíž ke svému boku, ale furt šel. ,,Nebo ty?" rukou mi zmáčkl zadek a furt držel a šel. ,,Ok, ale mohl bys mě pustit," nechtěla jsem říct mohl by jsi mi pustit můj zadek. 

,,Mě to nevadí," ušklíbl se a já protočila oči. ,,Jsou tu lidi a divně na nás koukají," sklopila jsem pohled když jsem viděla ty pohledy důchodců. ,,Ať koukaj na to co nemůžou mít," usmál se a povíšeně zvedl hlavu. 

,,Hele hele.Ani ty to nemůžeš mít," ušklíbla jsem se. ,,Já můžu mít všechno," ruku dal z mého zadku na bok a držel si mě furt u sebe. 

,,Tak úplně bych neřekla," odtáhla jsem se od něj. 

-----------------------------

Jo, vím.Dlouho nebyla část, ale dostala jsem ve škole bůra takže mi mamka vzala notebook.Teď budou vycházet češtěji.Doufám. A jak vám to zatím ve škole jde? A v jaké jste? Budu ráda za komenty a votes. 

-Xoxo Týna


CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat