23.

1.5K 76 3
                                    

>>>>>>>>>>>OMLOUVÁM SE ZA CHYBY<<<<<<<<<

"Vstávejte!"zabručela jsem a ignorovala Justinovo hlas ,který nás budil. "Já vím ,že mě slyšíte tak vstaňte, snídaně," povzdechla jsme si a otevřela oči.Kdybych neměla hlad tak bych ty oči ani neotevřela.

"No vidíte ,že to jde," uchechtl se a odešel.Protřela jsem oči alehla si na záda jelikož sem ležela na boku.pak jsem se vyhoupla do sedu.Hrábla jsem po tašce a vyndala si červený tepláky a červený tílko.Pak jsem se převlíkla,učesala a dala jsi ještě mikinu.Zvedla jsem se a šla ven ze stanu.Zívla jsme si a šla k ohni.U ohně ,už seděli skoro všichni komě Judith a Vaness.

"Chceš kakako?" zeptala se Kat.Otázka.jak ho udělala.No to je jedno.Přikývla jsem se a sedla si.Po chvilce mi podala kakao,které jsem si vzala. "Děkuju," zamumlala jsem.

"Chceš salát,rohlík s paštikou,grilované kuře,špízy a nebo buřt?" zeptal se mě Derek.jelikož jsem dneska neměla chuť na nic grilovaného řekla jsem:"Salát." Přikývl a podal mi krabičku z těstovinovím salátem a vidličku.Vzala jsem si jí,otevřela a začala jíst.

"Zítra večír jedeme domů tak si to tu užijte," řekla Pattie a npila se kafe.Mykla jsme rameny a dál jedla.

"Kat můžu si jít dneska zaběhat do vesnice?" zeptala jsem se.Jsme v lese kousek od nějaký větší vesničky tak bych si tam šla zaběhat.

"Určitě," usmála se.taky jsme se usmála a dál jedla. Prázdnou krabičku jsem zavřela a položila jí vedle sebe.Vzala jsem si kakao a napila se. 

"Kat půjčila by jsi mi prosím mobil ,když jdu běhat?" zeptala jsem se.kat se zamračila. "Ty jsi stratila mobil?" zeptala se mě.Zakoutila jsem hlavou.

"Já jsem jí ho vzal," řekl Justin.Kat se na něj podívala z nadzvednutím obočím. "Až udělá nco dobrého tak jí ho vrátím," jen co to dořekl se Derek zasmál.

"Jo tak to si počkáš ještě dlouho chlapče," řekl a já se na něj zamračila. "Tady máš můj,"podala mi ho má a já si ho vzala.

"Když mi ho do týdne nevrátíš tak si ho rovnou nech koupím si noví," řekla jsem a a vstala."jdu si zaběhat," řekla jsem a rozešla se cestou na silnici.

---------------------------------------------------

Omlouvám se za chyby.

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat