OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
19.3."Vy jste spolu spaly?" vypískla Rose a zvedla se.
"Rose!Nemusíš řvát!" zasyčela jsem na ní. "No tak jsem s ním spala se zboří svět?Už nejsem pod zákonem dva roky!" protočila jsem očima.
"Mě nejde o to ,že si s ním spala ,ale že jsi mi to neřekla!Já ti říkám všechno!je ještě něco co nevím?Koupila sis vilu máš někde v Asii manžela se ,kterým si těhotná?" vyprskla hnusně.
"Rose.Neřekla jsem ti jenom tohle tak přestaň," protočila jsem očima.
"Jo ,ale kdybych ti to neřekla já jsi na mně naštvaná," zakroutila hlavou a odešla. Povzdechla jsem si.
"Ty jsi takovej debil Justine! Většího sem neviděla a to že jsme těch blbců potkala," zvedla jsem se a šla jsem ke dveřím.Chtěla jsem jít za Rose ,ale ta už nikde nebyla. Prosím, zabijte Justina! Zavřela jsem dveře a šla jsme do kuchyně. Teď ,už tam nebyla Pattie.Doufám, že mu dala po papuli.
"Musel jsi to říkat viď?" zavrčela jsem a došla si k lince.Vzala jsme si skleničku a natočila si vodu,které jsem se pak napila.
"Stejně by se to jednou dozvěděla," protočila očima.Jasně ,ale řekla bych jí to v klidu. A vlastně?Proč by se to měla dozvědět? Idiote!
"Ne nemusla!Ale tvoje huba je větší jak pytel," zasyčela jsme a položila sem skleničku.
"Tak hele!Už mám pokrk těch tvích nadávek na mě.Nezapomeň ,že před posranýma dvouma rokama bych tě i zabil a změnit se to nemuselo.Takže si nedovoluj pokuď nechceš ,abysi skončila špatně," zavrčel na štvně.Vstal a odešel.
20.3.SOBOTA
"Bello vstávej," budil mě Derek. Domluvily jsem se ,že mě ráno zbudí a já vezmu Jazzy na nákupy ,aby oni mohly připravit oslavu. Jo a z těch justinovích slov si nic nedělám.
"Jo tak mi připrav Jazzy," řekla jsme a otevřela oči.Zívla jsem si a Derek přikývl a odešel.Opatrně jsme se zvedla ,protože se mi motala hlava.Šla jsme ke skříni, vyndala jsem si oblečení a oblíkla se.
Pak jsem šla do koupelny kde jsme se učesala a namalovala.Zase sem šla do pokoje a vzsla si peněženku s penězma.Vzala bych si i mobil ,ale ten furt nemám. Povzdechla jsme si a šla jsme dolů.
"Bello pojď jsem ještě prosim tě," zavolal mě Jeremy.Šla jsem k němu a ndazvedla jsme obočí.Dal předemně peníze a já se zamračila.
"No tomáš na to ,abys něco Jazzy koupila," řekl a já zakroutila hlavou.Koupím jí to ze svího," řekla jsem a šla jsme ke dveřím u kterých na mě čekala Jazzy a Justin?!
"Co ty tady děláš?" prskla jsem a začala si nazouvat boty.
"Jede nás odvést," přikývla jsem a usmála se na ní.
------------------------------------------------------
Trošičku delší část tak jsem ráda. Doufám ,že se část líbí a zase příště! :*
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...