OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Už zítra si jedeme pro chlapečka.Ještě jsem mu nedala jméno. Ale bude to asi Štěpán jak chtěla ,ale nějak se mi to jméno nezdá. Dneska mu už jdeme koupit oblečení, plenky,mastičky a další potřebné věcičky. Jedu jen já,Justin a snáma jede Jazzy, prtože nás přemluvila.
,,No tak nasedáme," zakřičel Justin.Jo taky mi v pondělí sundavaj ,už sádru s nohy takže se mi bude chodit lépe. Noha se mi zahojuje lépe jak ruka i když všichni čekali ,že se mi bude líp zahojovat ruka.
A co kotě?Je fakt hezké.Máma byla docela v poho, ale táta držkoval.Ale doma ho furt máme. Jinak ,už jedeme.
,,Co mu všechno máš koupit?" zeptala se mě Jazzy.vyndala jsem papír, který byl celí popsaný.
,,Plenky, bodíčka,trička,pnožky,botičky,vlhčený ubrousky,sudocream,čípky,Košilky,nějaký savička,dudlík,mýdlo,olej k ošetření kůže v záhybech, na genitáliích, nikdy ne s azulenem - alergizuje,mast nebo pleťové mléko k ošetření pokožky po koupání,60% líh na ošetření pupíku,vatové tyčinky,teploměr do vody,odsávač hlenů, různé oblečení, prostěradlo do pokoje a nějaké hračky.
,,Ty vole, kde na to vezmeš?" zasmála se Jazzy.Mám něco na kontě mamka mi dala 2000kč a taťka 1000kč," odpověděla jsem jí.
,,A kde je třeba kočárek,autosedačka a takoví?" ptala se dál. ,,Máma mi řekla, že to má doma ještě po Vaness a ,že to je buď v bílé nebo černé barě tak,že si to můžu nechat," odpoveděla jsme jí.
,,Už jsme tu," Justin zaparkoval před obchoďákem. Jeli jsme docela dloho, jelikož Justin se bojí jezdit rychle. ,,Ok," opatrně jsem vystoupila. Už nemám berle.Na nohu normálně došlapuju.Jen jí mám prostě v sádře.
,,Chceš pomoct?" zeptal se mě Justin.Zakyvala jsme dostran a vyrazila v před.Nebylo to nic lehkého to vám povím.
*******
Už jsme dokupovali teď sedíme v kavárně.Já jím krtkův dort a mám capucino, Justin má kafe a Jazzy má Mufin a čaj. Dohodly jsme se ,že půjdeme ještě do VS,CK,HM a PIMPKIE. To ,aby jsme si taky něco koupili. I když jako ,už jsou tři hodiny, ale co.Alespoň to utíká.
----
Ve Victoria Seret jsem si koupila nějaký spodní prádlo a jedno triko:
V CK jsem ti taky koupila nějaký spodní prádlo a crop top:
V HM jsem si koupila čedý obyčejný tepláky, modrý džíny,růžoví tílko,černou mikinu. A Pimkies jsem si koupila černý plavky.
Teď už jedeme domů.Je sedm hodin a já už se těším na svojí milovanou postel a a na jídlo. udělám si čevap čičí.
,,Jsi spokojená Jazzy, za to co jsi si koupila.Nebo takhle co jsme ti koupil já?" uchechtl se Justin.
-----------------------
Budu ráda za komenty a votes.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfikceOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...