34.

1.6K 80 4
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

20.3.
SOBOTA

Konečně jsme vylezli s toho pošahaného auta.První jsme šly do kufru kde jsme si každá vzala svoje tašky.Pak jsme šly do vnitř.Sundaly jsme si boty a šly jsme do obýváku. Tam byla tma ,ale ne dlouho, protože se rozsvítilo a všichni vylezli a zařvali:"VŠECHNO NEJLEPŠÍ JAZZY!" jak oryginální toto. Jazzy se začala smát.

"Přesně jsem tohle věděla!" řekla a přestala se smát. "Ale je to od vám mílé, děkuju" řekla a šla si sednout na gauč.

"Za chvíli přijdu," řekla jsem ,ale myslím si ,že mě nikdo nevnímal.Šla jsem nahoru do pokoje.Položila jsem si všechny tašky na postel.Vytáhla jsme si z jedný novej mobil.Nekupovala jsem si Iphona ,ale Lenovo.  Koupila jsem si i SIM ,kterou jsem si tam dala.Mobil je nabitej ,takže je to dobrý.Položila jsme ho na postel a šla jsme ke skříni. Převlékla jsme se do bílích tepláků a červenýho tílka. Vzala jsme si mobil a šla jsme dolů.Jazzy zrovna svoukávala svíčky na svím dortu ve tvaru melounu. 

"Bello dáš si taky?" zeptala se mě ,když ho krájela. 

"Ne díky," jelikož tam byl marcipán a ten já nesnáším nechtěla jsem.Sedla jsem si vedle Ryana ,který se na mě usmál.No moc se neusmívej blonďáčku. 

"Zítra vezmete děti koledovat," Katherin se podívala na mě a Justin.

"Proč zrovna já a JUSTIN?" zasyčela jsem. Katherin se na mě výhružně podívala.

"Fajn půjdu," vyhodila jsem ruce do vzduchu a povzdechla jsi.

"A teď dárky," řekla Pattie. Sakra já ho nechala nahoře.

"Moment," vyskočila jsem a bežela do pokoje.Vzala jsem tašky ve ,který jsou dárky pro Jazzy a dala je do narozeninové taštičky a pak jsme běžela zase dolů. Jazzy ,už rozbalovala dárky a já jsem tašku položila vedle nich. 

Jazzy jako první rozbalila dárek od Pattie, to byl penny board alak na nehty. Potom od Jeremyho a to bylo tričko,džíny,kryt na mobil,sluchátka a řetízek. Od Ellen dostala řasenku,lesk,šaty a album od Eda Sheerana(doufám ,že se to tak skloňuje :| :\ ).  Od všech kluků kromě Justina dostala noví tablet a od Justina dostala noví boty od Nike a ktomu teplákovou soupravu. Od našich dostala žehličku,voňavku a knížku. A odemě dostala dárky ,který si vybírala sama a to by hrneček z jejím jménem a stříbný náramek z jejím jménem. No a to bylo asi všechno.

"A teď jsi dejte ten dort já donesu jednohubky," řekla Katherin a odešla do kuchyně. Zvedla jsme se a šla jsem za ní.

"Katherin já si udělám smoothie,"řekla jsem jí a vytáhla jsme si mixér.

"jsi v pořádku??" zeptala se mě a doupravila jednohubky.

"Proč bych neměla být?" zkřivila jsem obočí. "Ne to nic," usmála se a šla vedle.Mykla jsme ramenama a hodila si do mixéru oloupaný banán,půlku jablka,jahody a meloun.Rozmixovala jsem si to,nalila sdo skleničky z brčkem,umyla jsem mixér a šla jsme do obýváku. 

Chlapy pili,děcka si povídali a hráli a ženský ,když to tak řeknu... si taky povídali. Usmála jsem se a sedla jsme si na gauč.

-----------------------------

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat