12.

1.4K 89 13
                                    

--------------------------------------------OMLOUVÁM SE ZA CHYBY-------------------------------------------

"No tak, pojď do vody," řekla Jazzy a přitom se smála.Je večer a zima.Oni jsou furt ve vodě ,ale mě je zima.!

"Jazzy nejdu ,už je zima," mrkla jsme na ní a dál jedla tortilu ,kterou dělala Ella. 

"No a?" skočila znova se skokánku do vody.Zakroutila jsem hlavou.Jak může být tak otužilá?

"Bello ,prosímtě bež pomoct Justinovi z dřevem," zakřičela na mě od stanů Kat.Protočila jsme a vstala.Šla jsem tam kam šel Justin. 

"Mám ti pomoct tak co mám vzít?" zeptala jsem se ho.Narovnal se apodíval se na mě. 

"Můžeš vzít tohle ,ale nevím jestli to uneseš," řekl mi.Uchechtla jsme se a pokusila se to zvednout.Po druhý ,po třetí.Do prdele co s tím je?

"Prosímtě bacha," zasmál se a zvedl to. Protočila jsem očima a šla za ním. Dřevo dal k ohni.Vzala jsem s kapsy od svetru zapalovač. Pak jsem vzala noviny ,který tam byli položená.Postavila jsme z dřeva takoví ten 'stan' a zapálial to.

"Kde jsi vzala zapalovač?" zeptal se Derek.Trhla jsem sebou a podívala se na něj.

"Vzala jsem si ho doma ,protže sem myslela,že na něj zapomenete a mrznout tu nechci," odfrkla jsme a sedla si na kámen.

"Varuju tě jestli tě jednou jedinkrát uvidím kouřit tak dostaneš tak ,že ani ten váš Make-up ti nepomůže!" vstyčil na mě ukazováček.nebudu lhát šel sněho strach.

"Nekouřim!" zavrčela jsem.nějak ho uklidnit musím.Přikývl a šel zase pryč.

"Oni o tobě toho neví asi hodně co?" uchechtl se Justin.Otočila jsem se se na něj a mykla rameny.

"Proč ses nechala ostříhat?" 

Justin:

"Proč ses nechala ostříhat?" je spoustu věcí na ,který se chci zeptat. Změnila se hodně jak vzhledově tak chováním.Víc se mi teda líbila předtím.

"Moje vlasy se mi nelíbily," řekla z nezájmem.

"Proč nosíš čočky?" i když je na sobě dneska nemá ten první den je měla.

"Moje oči se mi nelíbily," zavrčela.Co se jí nelibí na jejích očích?

"Proč ses změnila?" jsem zvědavej co mi na tohle řekne.

"Nezměnila jsme se já ,ale moje minulost," řekla a zvedla se.Odešla.Takže sem jí změnil já? 

---------------------OMMLOUVÁM SE ZA CHYBY--------------------

Jo ,vím.Je krátká ,ale spousta z vás mi psalo o část ,tak sem se rozhodla ,alespoň krátkou napsat.Strašně moc chci poděkovat všem co mi napsaly překrásný komentář!Strašně mě to potěšilo a nabilo energií psát dál!

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat