-OMLOUVÁM SE ZA CHYBY-
Ležím u vody na dece.Svůj mobil jsem překvapivě ještě nedostala.Je dvanáctá hodina a já mám hlad a taky chci svůj mobil!
"Co bude k jídlu?" zeptala jsme se Freda sedícího vedle mě. Odtrhl pohled od mobilu a věnoval ho mě.
"Nevím asi nic," řekl a já se uchechtla.No to jse super.vstala jsme a zabalila se do ručníku.Vzala jsme si svoje gumáky a šla k ohni kde by měl být Justin.Přesně jak sem si myslela.Byl tam a opejkal brambory na grilu.
"K jídlu budou brambory?" zeptala jsem se mile.Nějak ten mobil dostat musím ,ale netušám jak.
"Jo," přikývl a já taky přikývla.
"Bude k tomu nějaký maso?" zeptala jsem se a šla ke grilu ,který sem otevřela.Jo máme tu oheň i gril.Logika Lvl Derek.
"karbanátky," řekl ,když už jsem to otevřela znovu to zavřel.Protočila sem očima a sedla si na pařes.
"Kdyby mi dáš ten mobil?" zoufala jsem se zeptala.Zasmál se a zakroutil hlavou. "Až uděláš něco hezkýho.Co někoho potěší a bude mít s toho radost," snaží se mě napravit? Zoufalství!
"A to by mělo být co?" zeptala jsem se naštvaně.Moje hodný já ,už odstupuje.
"Na to si přijď sama," mrkl na mě a napil se piva.Ble.Pivo je hnus.
"A co ,když to řeknu Derekovi?" nadzvedla jsme škodolibně obočí.
"Tak mu to řekni řekl bych ,že mu to bude úplně jedno," uchechtl se a ještě k tomu pobaveně!Idiot!
"Prostě mi dej ten zasraný mobil nebo-" přerušil mě. "Nebo co?Hele tohle asi dorý skutky nejsou," uchechtl se.
"Idiote," zamrmlala jsme s tím pocitem ,že mě neslišel a heleďte zmílila jsme se.
"Já to slyšel," prohodil a dál kontroloval jídlo.Blbče!
"Víš co Justine?Polib si prdel a ten mobil si tam rovnou strč taky," zavrčela jsem a šla pryč zase k vodě. Kam jinam bych měla jít.Do prdele potřebuju vědět jesti mi Paul psala jinak se zblázním.Chci prostě vědět že Cailin zase někdy uvidím.
"Co je?" zeptal se Lil a sedl si vedle mě na deku.Trochu jme se odsunula jelikož byl mokrý.
"Justin je debil," zavrčela jsem naštvaně. "Aha" uchechtl se a zasmál se.
"Nechce mi dát mobil a já ho potřbuju," zavrčela jsem a zakroutila hlavou.
"Na co?půjčim ti ten můj," podal mi mobil.Jo byl by mi k něčemu ,kdybych di Paulovo číslo pamatovala ,ale já si ho nepamatuju!
"Ne díky," usmála jsem se a zakroutila hlavou.Mykl rameny a položil ho zpátky na zem.
------------------------OMLOUVÁM SE Z CHYBY---------------
Strašně moc děkuju za vaše skvělí komentáře.Jsou vážně úžasný.Nikdy jsem netušila ,že s tmhle příběhem dojdu ,až takhle daleko.Nemyslela jsem si ,že budu dělat druhou sérii.Napsala jsem jen něco co mě napadlo.Jste úžasný!
-xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...