OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Sakra!Ať ,už to přestane kruci! Panebože ,už asi půl hodiny po celím domě řve malí Gabriel. Snažila jsem se usnout no však víte ,krst ten sen ,ale nepovedlo se mi to. Naštvaně jsem vstala a šla do Gabovo pokojíčku. Ležel v postílce ve které se vrtěl házer rukami a kopal nožičky.
,,Ššššš," vzala jsem ho opatrně do ruky a začal s ním pohupovat nic.Napadlo mě ,že by moh být pokakaný nebo počůraný. Položila jsem ho na přebalovák a rozepla mi bodíčko.Sice mi moc nepomál tím ,že kopal. Poté sem mu rozepla plínku. Fuj,to je smrad. Přebalila jsem ho podle toho jak jsem si to četla. Jenže i po přebalený furt plakal. Ok, asi má hlad.
Vzala jsem ho a šla d kuchyně.Jednou ručičkou jsem ho držela a druhou připravola mléko.Šla jsem si sednou na gauč kde jsem ho začala krmit
,,Áááá tak už se nám s tebe stáva maminka," sedla si vedle mě Vaness. ,,Vzbudil tě?" zeptala jsem se jí omluvně. ,,Jo ,ale to nevadí. Takovímu andílku to prominu," polochtala ho po bříšku, on si toho nevšímal a dám cucal mléko.
,,Dneska jsu s Jessi do centra, nechceš jít s námi?" zetala se mě. ,,Ne, budu tady s Gabem," dala jsem mu pusu na čelo.
,,Páni! Ty si mu dokázala udělat mléko?" zavtípkovl Twist.Sedl si do gauče a pustil televizy. ,,Za to ty by si to nedokázal co," mrkla jsem na něj. ,,Hahaha, náhodou umím se starat o děti prcku," uchechtl se.Zavraždila jsem ho podledem za tu přezdívku.
,,Prosímtě! Necháš t už na něčem?" sykla na něj Vanessa. ,,Ok" nechal to na nickledonu. Zrovna dávali ICarly. Je to docela dobrý.
,, Dobré ráno," usmála se mamka. ,,Přebalila si ho?" přikývla jsem. ,,Dobře jdu udělat snídani nám."
***********************
Konečně chvilku odpočinku.Svalila jsme se na postel.Celou dobu jsem se stara o Gaba. Teď jsou asi čtyři hodiny.
,,Šmoulinko?" vešel Justin. ,,Neříkej mi tak," mrkla jsem na něj. ,,Ok, pustíme si filmy?" v ruce držel notebok.
,,Máš už vybranej, protože pokuď ne.Tak čau!" usmála jsem se na ěj. ,,Mám," sedl si vedle mě an postel ,takže sem se trochu musela šoustnout ,abych mu udělala místo. ,,A to je?" zeptala jsme se.
,,Město z kostí," tak to jsem asi ještě nikdy neviděla. ,,Očem to je?" zeptala jsme se ho. ,,Uvidíš," mrkl na mě, pustil to a lehl si vedle mě.
-------------------------
,,Tak byli sourozenci nebo ne?" ležela jsem na Justinovou hrudi a on mi hladil záda.Bylo to příjemné.Cítila jsme se tak nějak no v bezpečí.
,,Nebyli.Vždyť říkal ,že kdž jim bude lhít že jsou oba sourozenci tak jim zlomý srdce," zasmál se. ,,Tak je to zkrvysy," sykla jsem.Jak jim to ksakru mohl udělat. ,,Co je to?" opět se zasmál. ,,No zkurvysyn.Zničit něčí lásku.Být tou holku normálně ho zabiju!"
,,Juj moje šmoulinka by zabíjela," uchechtl se. V tuhle chvíli mi bylo jedno že mi řekl šmoulinka.Šlo mi o to moje.
-------------------------------
Nová čááást zase po dlouhě době.Tak jaký byl váš první týden školy? :o My jsme se moc neučili teda kromě Matematiky. :D :D Jo a píšu noví příběh pod názvem Lovci démonů.Najdete ho na mém profilu a bdu ráda kdyý se podíváte.
Taky budu ráda za koment a vote. :)
-Xoxo Týny
ČTEŠ
CRIMINAL II.
Fiksi PenggemarOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...