OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
,,Bello jdeme vyřizovat něco ohledne tvého adoptovaného mimča, pak půjdeme nakupovat chceš něco koupit?" zeptala se mě mamka.
,,Ehm co takhle třebar reses a popcorn?" zazubila jsem se a ona přikývla. ,,Tak mi jdeme," dala mi pusu na vrh hlavy a i s tátou odešly.
,,Ahoj," přišla Vanessa.Ona ještě spala.
,,Nazdar ospalče," zasmála jsem se. ,,Em, ahoj,"řekla rozespale. ,,V kuchyni si neber buď jahodovou a nebo jahodovou ovesnou kaši čokoládová ,už není," zazubila jsem se.
,,Nemám hlad," sedla si vedle mě na gauč. ,,Bello? Chtěla by si kočku?" zeptala e mě.Hodila sem na ní divnej pohled. Proč se mě na to ptá. ,,No jo bylo by fajn mít nějakýh domácího mazlíčka, proč?" mám ráda zvířata.
,,Kamarádky mi nabízí kotě," řekla a já se usmála. ,,Tak ho vem!" řekla jsem nadšeně. ,,Jo ale co na to řeknou rodiče?" protočila jsem oči. ,,Neříkej jim to.Jen ho dones," usmáa jsem se. ,,Oznámíme jim to," řekla jsem.Budeme mít kočičku.!
,,Zajdu za ní ,ale až po obědě," usmála se na ní.
-----------------------------------
Právě dělám obídek. Dělám buchtičky se šódo. Já osobně je nejím, takže si uděám burger .Mňam, burger.
,,Bello?" přiběhl Jazzy. Nadzvedla jsem obočí a ona začala: ,,Moje kamarádka Sisi by za mnou chtěla přijít, no ,ale já nevím jestli sem může, aby to nevadilo," zasmála jsem se.
,,V klidu ať sem přijde.Mě to nevadí a rodičům taky ne" usmála jsem se na ní a oa odešla.
,,Jo ,ale hned přijď, už vám nanadavám jídlo!" zakřičela jsem na ní ještě.
,,Zlato, nechceš pomoct? Kdž tě vydím chce se mi smát," přišel Justin.Usmála jsem se, vzala svůj burgr a sedla si ke stolu.
,,Ok a mě si burger neudělala?" zamračil se.Mykla jsem rameny. ,,Ty žereš buchticky se šodo tak mlč," kousla jsem do svého úžasného jídla.
,,Tsss,ů udělala uraženýho a všem nanadal.
,,Jídlo!Pojďte sem, všichni!" zakřičel přes celý dům.Zachvíli tu byli všichni a sedli si ke stolu. Justin jim dal jídlo a všichni jedli.
-----
Vanessa,už odešla pro tu kočičku.Strašně se na ní těším.Miluju zvířata. ,,Počkej, až to zjistí máma," zasmál se Justin.Mykla jsem rameny . Jí to pochvilce přejde.Snad.
---------------------------------------------------------------------------------------
Nová část.Doufám, že se líbí. Budu ráda za komenty a votes. :)
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...