*OMLOUVÁM SE ZA CHYBY*
Sedím na zemi v lese nevím kde.Ne ,nestratila jsem se.Zpátky snat trefim ,ale nevím kde jsem.V ruce mám tablet a jsem na internetu, na datách.Tentokrát si nepíšu z Rose ,ale z Jacekm.
Já:
-Jak ti to jde z Rose? :o :DJack:
- Nejde.Nemliví semnou. :|Já:
-Jako to?Furt je naštvaná? -_- :o
Jack:
-Asi já nevím. :\ :vJá:
-Ježiší Jacku!Tak zvedni zadek běž do krámu kup tam čtyři bmbonerie od milky,růže-má ráda bílí.....Pak běž k ní zazvon, řekni jí co cítíš a pak si běžte do pokoje zpíchat. ;)
Jack:
-To bě se to řekne. :p -_-Já:
- Jacku ,ale ty proto vůbec nic neděláš.!
Jack:
-nedělám?Tsss.Už jsem se jí omluvil nejmíň 30×.!
"Bello! ozvalo se lesem.Rychle jsme odepsala ,že jdu a vypla jsme data.Zvedla jsme se a šla k táboráku.U lesa na mě čekala Judith.
"Co je?" zeptala jsem se. "Ryan a Justin se perou," řekla a běžela někam.Vydala jsme se za ní.Zastavily jsme u vody na kamínkách.Justin a Ryan se prali.Teď byl justin nahoře a sázel pěstí Ryanovi.
"No tak udělej něco!" vykřikla Judith.Co mám udělat?
"Stačí!" zařvala jsem ,ale nepomohlo to. "No tak dost,Kluci chyťte ho!" zavrčela jsem.Lil šel k Justinovi a odtáhl ho od Ryana a Twist pomohl Ryanovi.
"Hráblo vám?Je tu Jazzy a Jaxon?Jste padlí na hlavu?Má te rozum vy idioti? Jste blbější jak Vanessa a toje co říct!!Do prdele krs co jste se prali?" zavrčela jsme naštvaně a čekala na odpověď.
"je to debil," odplivl si Justin.Aha to je odpověď.
"Jasně a ještě řekni ,že ty debil nejsi," uchechtla jsem se.Zamračil se na mě a já vyplázla jazyk.
"No ty jsi taky debil Ryane a vy taky," zasyčela jsme na všechny kluky. "To jste je nemohli hned odtrhnout?" nadzvedla jsme obočí a přkřížila si ruce na prsou.
"Ny vy jste vypatlaní!" protočila sem očima.
"Ty si běž vyčistít ret a ty jsi vypadni ochladit obličej," ukázala jsem na Ryana a pak na Justina jelikož měl pod okem červenou ránu.Zakroutila jsme hlavou a šla do stanu.Vážně museli odjet??
--------------------------------------------------Omlouvám se za chyby---------------------------------
-Krátká já vím ,ale neříkejte mi ,že vy jste celí dny zavřený doma na wifi.Já totiž ne. :D :\ Ale i přesto doufám ,že se vám video líbí. :)
-Xoxo týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...