O pět hodin později
Už jsme v klubu. Asi dvě hodiny.Kde jsme byli zbylé tři? Ehm, takže v mekáči, pak jsme museli jít k Rose domů, protože se šla převlíct. Pak jsem byli v KFC, tam chtěli kluci. Na Bubbletea,no mi jsme si s Rose šly ještě podívat do obchoďáků. No ono se to nezdá ,ale to jsou celí ty tři hodiny.
Já sedím za stolem a piju svoje pivo. Rose a Jack tančí. Twist, balí nějakou blondínku a Justin mi čel pro kolu.
,,Jsem tu," položil skleničku s kolou a šoupl jí ke mně. ,,Dík," oddechla jsme si.Snažím se být furt nopila.Ale po třech pivech tří panácích vodky, dvou rumu, a skleničky whisky to jaksi pořádně nejde.
,,ty nudeš mít kocovinu," zasmál se mi.On totižměl jen jedno pivo.Snaží se dělat zodpovědního. ,,Neříkej, že ses na svoje osmnáctiny neopil," uchechtla jsem se. ,,Vlastně jo.Na svoje patnáctiny,šestnáctiny,sedmnáctiny,osmnáctiny.No od patnácti na svoje všechny narozeniny," zasmála jsem se.
,,No vidíš a já piju jen na svoje osmnáctiny," mrkla jsem na něj. ,,Tím pádem, mám víc rozumu jak ty," nadzvedl obočí.
,,Nebyl bych si tím tak jist," usmál se na mě a já protočila očima. ,,Hele, máš narozeniny a jen sedíš.Takže..." znervorněl.Tak v tomhle tě nechám chlapče.
,,Nechceš, no však víš," zakroutila jsem na náznak, že netuším co tím myslí. ,,No, prostě nechceš si zatančit?" zklopil pohled.Usmála jsem se.Byl tak nervozní.
,,Jo," zvedla jsem se.Usmál se a společně jsem šly mezi tančíčí dav lidí. Vzal mě kolem pasu a je jeho kolem krku. Byla taková pomalá písnička.
,,Víš, měl by si se naučit zvát holku o tanec," zasmála jsem se mu do ucha.,, Tak jiná holk b to pochopila hned," ruce sesunul na můj zadek a já se pousmála. ,,Já jsem to ,ale taky poznala hned jak si řekl Hele máš narozeniny a jen sedíš," zasmála jsem se a odtáhla hlavu od jeho ramene.
,,Ty si ,ale svi-" nadzvedla jsem obočí. ,,Nic," usmál se na mě. ,,Simyslím," našpula jsem rty. Zasmál se. ,,Víš," řekl a já kývla hlavou ať mluví.,,Jsem nadrženej," zašeptal a já se zasmála.
------------------------------------
Trochu kratší, ale snad neva.Doufám že se část líbí. Budu ráda za komenty a votes.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
Hayran KurguOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...