O M L O U V Á M S E Z A CH Y B Y
Na to co jsem řekla mi Justin neodpověděl.Docela mě překvapilo ,že mi třeba nevinadal a nebo ,že se nevstekal ,ale on jen vklidu seděl a jel dál.No a já teď stojím v obchodě u pokladny a Jazzy si vybírá spinner.
"Chci ten bílí z černýma ložiskama, prosím," konečně si vybrala.Stojíme tu totiž ,už asi deset minut.Prodavačka jí ho podala,ona si ho vzala a já zaplatila.
Vyšli jsme s toho posranýho krámku kde to smrdělo.Jazzy se tvářila spokojeně začoš jsem byla ráda.
"Tak a kam teď?" zeptala jsem se jí.Stáli jsme ve velký budově kde na každým kraji byl nějaký krám. Bylo tu všechno.
" Půjdeme do H&M?" zeptala se a já přikývla. Šly jsme jen na druhou sranu a pak dovnitř.
>>>>>>
Byli jsme snad všude. V H&M,Victoria Secret, Calvin Klein,Clarie's, Dm,Avon,Pandora a spostu dalších. Teď sedíme v restauraci obě máme bubble tea Jazzy má Jahoda a Kokos a já mám Mandle,Marakuja a liči , a vybíráme si co si koupíme k jídlu.
"Já si dám Bramborovou kaši a houboví řízek," řekla Jazzy číšníkovi.
"Dobře a vy slečno?" podíval se na mě.Skra já nevím co si mám dát! Musí toho tu mít tak hodně?
"Tak já si dám svíčkovou omáčku," zaklapla jsem ten podělanej jídelní lístek s plním jídlem.
"A kolik knedlíků?" nezpaoměl se ještě zeptat."Tři," usmála jsem se se.
"Něco k pití?" No to jsi slepej nebo já nevim. "Ne," řekla jsem furt MILE. Přikývl a odešel.
"No to je sepec," zakroutila jsme hlavou a podívala se na Jazzy ,ale ta si hrála ze spinnerem.
"Jazzy polož to nebo ti to vezmu," zavrčela jsem. Oni tady na nás koukaj SLUŠNÝ lidi a ona si tu hraje z nějakou podělanou hračkou.
"No jo ježiši," protočila očima a dala to do jedný ze svích tašek.Má jich asi tak deset. No nedivte se nechala jsem tu oooobrovskou sumu peněz ,ale taky jsme si něco samozřejmě kupovala.
"Tady to je," přednáma přistálo jídlu.Přikývla jsem se usmála se. "Děkuju," to ,už tady ,ale nebyl.Z tácku jsme sundala svoje jídlo a pak Jazzyno.
"Hele tady je nějaký lísteček," vzala si ho do ruky. " 234 567 346 Zavolej," protočila jsem očima.
"Zavoláš mu?" zeptala se. "Ne, i kdybych mohla protože jsme si mobil koupila ,ale ne. Vždyť ani peknej není," koukla jsem se na číšníka ,který koukal na mě a uculil se. Obrátila jsme pohled k Jazz, která mykla rameny, položila papírek na stůl a pustila se do jídla.
<<<<<<<<
Otevřela jsem dveře od Justinova auta. "Mohl by jsi otevřít Kufr," zasyčela jsem.Protočil očima a vylezl ven. Šel ke kufru a otevřel ho. Vzala jsem tašky a dala je dovnitř.
"Jaj kolik jste si toho tam nakoupili.Jste tam nechali celý meloun, ne?" uchehctl se,zavřel kufr a podíval se na nás.
"Ne, nenechali," protočila jsem očima a šla si sednout do auta.Zachvíli do auta nasedly i Justin a Jazzy, a pak jsme logicky vyjeli. Další půlhoinová cesta předemnou:Doufám ,že tu aslavu udělali ,ale spoň hezkou ,protože jestli ne otluču jim to o hlavu.
" Jak jste se měli?" zeptal se Justin.Překvapen jsem se na něj podívala.Chlapče co se stebou děje?Ještě před třema hodinama jsem se hádali.
" Jo bylo to fajn, Bella mi koupila všechno co jsme chtěla což je od ní hezký a proto jsem ráda ,že semnou byla nakupovat ona ,protože kdyby si jel ty a nebo rodiče nekoupili by mi ani polovinu toho co Bella. Jo a pak jsem byli na jídle ,který bilo fakt dobrý jo a ještě na Bubble tea ,který je taky fakt dobrý! " Nechceš mu převiprávit celý náš den?
"Tak to je dobře ,že se ti tam líbilo," usmál se a jednou rukou si nandal sluneční brejle.
"A koupila jsem si ten spinner," řeklda nadšeně a vytáhla ho z kapsy.Začala si s ním točit a já si povzdechla.Co je tohle za kravinu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dneska delší část.Chtěla jsem jí napsat ráno a tak jsem si přivstala. :D Protože kdybych si nepřivstala část by nevišla jelikož mířím na pouť. No a jak se vám část líbí?
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...