OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
,,Takže budeš mít nakonec s Matematiky trojku? A mě ta pizda nechtěla dát ani ten čtverec," zavrčela naštvaně Rose.Sedíme před školou a čekáme ,až pro mně přijede Justin.
,,Jenže já to celí zkoušení daa na jedničku," mrkla jsme na ní.Jsem ráda ,že nebudu mít ani jeden čtverec. ,,Hele, přstaňte. Máte ještě rok předsebou než budete dělat maturu. Máte čas, si opravíte," mrkl na nás Jack.Ten je v prdely jelikož ten dělá maturu tenhle rok.
,,To dáš Jacku," řekla jsem a mu a usmála se na něj. ,,A já už jdu," vzsla jsem když Justin zastavil přímo před námi. ,,Tak běž popelko," zasmála se Rose.Objala jsem se s ní a nasedla k Justinovi do auta.
,,Ahoj," řekl mi já s ena něj usmála.Zamávala jsem Rose a Justin vyjel.
,,Jedeme ještě pro Vanessu," oznámil m a já protočila očima. ,,To nemůže ject autobusem?" zavrčela jsem nacož se zasmál. ,,Ujel jí.Byla po škole," haha ha, teď se směju já.
,,Dnes jde tvůj táta na týden do Londýna," ušknul se Justin.,,Do Londýna?",,Ja chci taky!"zavrčela jsem. ,,To těžko.Jede tam pracovně," uchechtl se a zastavil před základkou.
Vanessa zachvíli přišla a nastoupila do auta. ,,No a? I tak by mě mohl vzít sebou," protočila jsem očima. ,,Chceš ,aby tě odpráskly?zeptal se mě.Justine ty jsi kokot.
,,O čem se tu bavíte?" zavrčela Venssa.Holka nevrč nebo ti jí střelím. ,,Nestarej se do věcí do ,kterých ti nic není," mrkla jsem ,i když mě neviděla.
,,Drž hubu," vyštěkla na mě a já měla co dělat ,abych se udržela a neotočila se. Pak by jí moje ruka udělala tetování na ksicchtu ,ale myslím si ,že by se j nelíbilo.
,,Tak se uklidnětě," řekl Justin a zastavil před domem. ,,A vylezte," dodal.Vylezla jsem a šla jsme domů.Mám hlad. Hned jsem vlezla do lednice a usmála se ,když jsem tam viděla Tofu usmála jsem se.Mám ráda Tofu. Vzala jsem si ho,nakrájela a hodila napánvičku. Pak sjem k tomu přidala hoby a dala si vařit rýži.Všecho jsem to k sobě smíchala a nandala si.Vzala jsem si to do obýváku.
,,Dereku nechceš mě vzít sebou do Londýna?" zeptala jsem se a pustila se do toho. ,,Ehm....Jak to víš?" zeptal se mě a já se podívala na Justina. ,,Aha a ne nechtěl.Budu tam jen týden," řekl a já si povzdechla.Chtělabych do Londýna. Musí to tam být hezké i když tam často prší.
----------------------------------------------------
Ahoj, přemýšlela jsem jestli by jste nechtěli otázky na postavy a na mě.Pokuď ano piště do komentů.Čím víc tím líp.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...