OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
,,Vstávej!" zakřičí někdo přes celí pokoj.Zavrčím a otevřu oči. ,,Co je?" vyprsknu na Justina. ,,Měl jsem tě jít vzbudit," usměje se a skočí vedle mě na postel.
,,Justine?" otočím se na bok abch na něj viděla. ,,O čem jste se včera bavil ,když jsem přišla a proč jste přestali?" zeptala jsem se ho.Rue si dal za hlavu.
,,O tom s kým si spala," olízl si rty. ,,S kým?" bylo to divné se ho na to ptát ,když jsem to měla vědět já. ,,S..." ,,No tak dělěj nebo přijdeš pozdě!" vtrhla sem Vanessa. ,,Vypadni!" zakřičela jsme a hodila po ní polštář. ,,No?" to už ,ale Justin vstával. ,,Řeknu ti to pak ,teda jestli ti to ten dotičný neřeken sám," mrkl na mě aodešel.
---
Došla jsem dolů a sedla si ke stolu vedle Ryana.On tu ttotiž nikdo jiný nebyl. ,,Ahoj," pozdravila jsem ho. ,,Čau, hele potřebuju ti něco říct," řekl a já nadzvedla obočí. ,,To já byl ten co s tebou spal," kdybych těď pila asi bych to pití na něj vyprskla.
,,Co prosím?" nevěřila jsem tomu. Skra já spala s Ryanem? Do prdele.Vždť je něco jako můj brácha. ,,Ryane! Jestli to řekneš rodičům nebo komukoli jinému uřízni tu tvoje kuličky,upeču a donutím ti je sežrat, je ti to jasné?" zavrčela jsem. Bože já jsem kráva. ,,Stydíš se za to? A pročč se nestaidíš za to ,že si několikrát mrdala s Justinem?" vykřikla já vyvalila oči.Prosím ať to nikdo neslyší.
,,Protože jeho neberu jako svého bráchu! A tebe jo! Justin je prostě něco úplně jiného než ty! " zařvala jsem já. ,,A neřvi!Jde to všechno slyšet!" řekla jsem naštvaně a došla si k lince.
,,Jasně, jsem mohl čekat. A to jsem nevěřil lidem s okolí ,že jsi děvka," vyplivl a odešel. DO prdele si jako myslela ,že s ním začnu hodit? Tsss. To ,už bych fakt radši chodila s Justinem.
,,Odhaduju ,že to víš," přišel Justin.Přikývla jse a vzala jsem si 500 g jogurt, půlku sem si dala do misky a nasipala granko.
,,Takže za to ,že si spala semnou se nestidíš jo?" zasmál se já protočila očima.Že jsem něco takového vůbec říkala. ,,Teď už ne ,ale styděla," uchechtnu se a začnu jíst.
,, Chceš hodit do školy?" zeptal se mě a já zakýala do stran. ,,Přijede pro mě Rose a Jack," řekla jsem a dala si mobil do kapsy od džínů. Dneska jsme udělala pokrok. Mám na sobě růžové tílko...Poprvé za jedna a půl roku.
,,Fajn, a mám prot tebe přiject?" vtírá se? Ale je to rztomilé. ,,Jo, to můžeš.Končím v jednu," usměju se na něj. ,,Dobře budu tam," řekne a já dám mysku do dřezu.vezmu si vak na záda a chci vyjít ,ale zastaví mě jeho ruka. Otočím se a on se mi hned přilepí na rty.Ruce mu padnou na mé boky a já si ruce obmoták kolem jeho krku. jeho jazyk vejde do mé pusy a vyhledá můj jazyk se kterým začne bojovat.Usměju se a odtáhnu se.Nevím co to mlo znamenat ,ale líbilo se mi to.Mohl by jsi to dělat častěji Justine.
--------------------------
Konečně to víteeee! O jéé!Tušili jste to? A co ta pusa nakonci? Co naní říkáte. A ta 'hádka' mezi Ryanem a Bellou. Že by Bella i Justin začali povolovat? :o
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...