OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Včera se nic zajímavíh nestalo, jen jsme s Justinem dokoukali 4.sérii PLL. Teď stojím před skříní a vybírám si co si dnes vezmu na sebe do školy.Je Pátek a já se tak těším na víken.Pak ,už jdeme jen v Pondělí a máme konec. Máme prázdniny čtyři měsíce. Zato zase do školy nastupujeme ,už v srpnu. Já jsem za to ráda ,že to máme takhle. Nakonc jsme si vzala roztrhaný džíny,černý tílko.Prostě obyč.V koupelně jsme si udělala vše potřebné a pak šla dolů na snídani.
,,Ahoj," usmála jsem se a sedla si za stůl. ,,Ahoj," odzdravili mě všichni najednou. Katherin předemně dala míchaný vajíčka a celozrnný rohlík.Já míchaný vajíčka totiž nejím s bílím rohlíkem.Nechutná mi to.
,,Budeme dnes koukat na PLL?" zeptal se mně Justin. A pak ,že je to kravina. ,,Nevím, dneska mám jen tři hoidny takže možná jo," ,,Když pro mně přijedeš," dodala jsem ,protože jinak bych musela čekat na bus a ten mi jede až v jednu.
,,Fajn, v kolik?" zeptal se mně. ,,V deset," odpověděla jsem mu a on přikývl. ,,Můžu ject s ním ,žejo?" vypískla Cailin. ,,Proč bys nemohla," uchechtla jsem se a vstala.
,,Tak já jdu," řekla jsem,vzala jsem si vak a šla ven.Před domem ,už na mě čekala Rose a Jack. Nasedla jsem dozádu jelikož ty dva milenci potřebujou sedět NUTNĚ vedle sebe.
,,Ahoj Rose," řekli najednou. ,,Čau," odpověděla jsem a připoutala se.Jack vyjel.
,,Ty kokso, já už se těším ,až bude konec školy," povzdechla si Rose. ,,Ještě dneska a v pondělí," odpověděl jí na to Jack.
,,A dneska se neučíme," dodal Jack. Počkat mi se dns neučíme. ,,Jakto?" nadzvedla jsem obočí.
,,Je rozlučka s čtrťákama," řekli mi najednou.No jo. Náš Jack ,už konečně vypadne ze střdní.Taky bych barala.Ty lidi co tam jsou....zdržím se komentářů.
--------------------
Rozlučka byla pěkna.Abych pravdu řekla rozbrečela jsem se ,když tančili ,ale nevím jestli jsem brečela smíchy a nebo mi tu jack prostě bude chybět.Já sem ,ale na tom byla dobře.Hůř na rom byla Rose.
,,Tak si to užijte, ale zase se úplně neožerte. Já ,když to nějak udělám tak se taky stavím," obejmu je a odejdu k Justinovi do auta.
,,Čus, Jussi," zasmála jsem se a sedla si dozádu jelikož ve předu byla Cailin. ,,A ahoj Cailin," pousmála jse se a připoutala se.
,,Nejprv jedeme do coopu, musíme něco nakoupit," oznámila mi Cailin. ,,Fakt? To můžu ject jako sváma , jo?" zeptala jsem se překvapeně.
,,Proč ne?" uchechtl se Justin. ,,Mám zaracha?" nadzvedla jsem obočí. ,,Ty budeš v autě," zasmál se a já si povzdechla.To je takoví hajzl fakt ,že jo!
Dojeli jsem před místní coop a Justin a Cailin vystoupili.Nezapomněi mě zamknout a šly nakoupit. Už chci ,aby byl konec mího zaracha.
----------------------------------------------
Noví díl. Po dlouhé době , já vím. :D :D Budu rada ,když okomentujete a dáte votes.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...