OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Panebože!Za chvíli tu bude máma a táta i s Gabrielem. Těším se a zároven se bojím. Je tu semnou i Rose.Chtěla odejít, ale nedovolila jsem jí to. Chci ,aby tu byla semnou.
,,Už jsou tu," přiběhla Jazzy s usměvem. Přikývla jsem.zachvíli se otevřeli dveře a dodveří vešl první táta a potom mamka s iminkem v ruce.Všichni se k ní seběhli a začali se jim kochat.
,,Ty se nejdeš podívat?" stoupl si vedle mě Justin. ,,Já nevím.Bojím se že nezvláádnu, no postarat se o něj.Přeci jen je to malinké miminko a mě bude teprve osmnáct.Jsem ještě díte,"
,,Jsem si jistej ,že to zvládneš," chytl mě za ruku.Usmála jsem se na na něj.
,,Tak já jdu," pustila jsem ho a šla k mamce. V jejich rukách leželo malé stvroření se zavřenmi oči a dudlíkem v puse. Byl krásný.
,,Chceš si ho pochovat?" usmála se na mě mamka. ,,Ehm....můžu?" zeptala jsem se.Přikývla.Do rukou mi dala Gabrielka.
,,Podržmu hlavičku a druhou dej sem," ukázala a já jsem tak udělala. ,,Je krásnej," mamka přikývla a usmála se.
,,Jo to je," ,,Cailin by na něj byla hrdá"
-------------------------------------------
Ležím na posteli a přemýšlím, Rose ,už odešla.než půjdu spát se ještě půjdu podívat a nakrmit Gabriela. Přes večer ho bude krmit máma. ,,Spíš," sedl si ke mě na postel Justin. ,,Ne," stručně jsme mu odpověděla.
,,Tak co? Jak se cítíš?" nadzvedl obočí. ,,Jak bych se měla cítit.Jsem ráda ,že jsem to udělala ,ale zároveň se fakt bojím," uchechtla jsem se.
,,Nejsi sama hele, ale Cailin je určitě ráda, že si to udělala. ,,Jo to asi je, koukneš se prosím na Gabrielka a dáš mi mléko prosím?Chci si jít lehnout," řekla jsem a on přikývl.,,Dobrou," ,,Dobrou," Zvedl se a odcházel.U dveř jsem ho zastavila.
,,Justine?" ,,Hm?" otočil se. ,,Dáš mi pusu?" líp si se zeptat nemohla viď? Usmál se.Došel ke mě dal mi pusu a odešel.Lehla jsem si zavřela oči a do chvilky usla.
**
Ocitla jsem se na louce plné květin.Po mě pravici byl vodopád a po mě leici strom u kterého někdo seděl.Zaostřila jsem a uvidela....Cailin?Co tu dělá. Rozeběhla jsem se k ní.Usměv j hrál na tváři.Vstala a já j vletěla do náručí.
,,Cailin!Jsem tak ráda ,že tě vidím, Ale co tu no děláš?" zeptala jsem se jí když jsem se odtáhla. ,,V tvím snu se můžu zhevit kdykoli budeš chtít," řekla a usmála se. ,,Je mi tak lto co se ti stalo," slzy začali opouštět mé oči.
,,Jo mě taky ,ale za to nemůžeš ani ty a ani Justin," ,,Ale jsem ráda ,že jsi si vzala do péče malého Gaba," usmála se na mě jejím kouzelním úsměvem.
,,Jo, ale nevím jestli to zvládnu.Však víš," obě jsem si sedli na zelenou trávu, naproti sobě. ,,Já vím, jsem si tím 100% jistá ,že to zvládneš.Jsi moc šikovná holka Isabello," usmála jsem se.Dlouho jsem neslyšela jak mi takhle někdo říká.
,,Jak si tím můžeš být tak jistá?" nadzvedla jsem obočí. ,,Vím to. A taky vím, že ti s tím hodně pomůže Justin," usmála se. ,,Nevíš toho nějak moc?" zeptala jsem se s úsměvem. ,,Vlastně jo. A co ještě vím je to ,že Justina miluješ tak se ho nevzdávej," usmála se.
,,Nevím jestli ho miluju," řekla jsem smutně. Fakt si tím nejsem jistá. ,,Ale já to vím. Víš, být mrtvm není ,až taková nevíhoda," uchechtla se. ,,Co tím myslíš?" zeptala jsem se jí. ,,To neřeš. Mám tě pozdravovat od tvoj nevlastní mamky ,ale teď už se probuď. Nemůžu tu být tak dlouho," dala mi pusu na čelo.
**
Otevřela jsem oči a překvapeně zamrkala.Co to bylo?
---------------------------------------------
Nová čáááás. Po týdnu.Jo stydím se za sebe ,že na to trošičku kašlu ,ale teď už to bude snadl lepší. :) Budu ráda za komenty a votes.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanficOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...