OMLOUVÁM SE AZ CHYBY
,,Bello!" překvapením sem otevřela oči. Předmou postelí stála Katherin. Vystrašená Katherin. ,,Co se stalo?" vyhoupla jsem se do sedu. ,,Zaspala si do školy!" vážně? No tak uklidni se. Podívala jsme se na hodiny jedenáct.
,,Tak to ,už do školy nejdu! Máme jen jednu hodinu a to tělocvik," zakroutila jsem hlavou. ,,Ale jdeš oblíkej se!" zasyčela a já protočila očima. ,,Katherin než se obleču, najim a než tam dojedu tak ,už bude konec. A stejně se ,už neučíme," usmála jsem se a udělala psí oči. její povzdech mi dal najevo ,že pvolila.
,,Děkuju," vypískla jsem jak malá holka ,která dostala novou Barbie. ,,Ale to je naposledy!" přikývla jsem.Katherin odešla a já sáhla po mobilu kde ,už bylo nespočetně zpráv od Rose.
Rose: Kde si?
Rose: Proč si nepřišla do školy?!
Rose: Jsi v pohodě?
Rose: Jo o nic si nepřišla ,ale do školy jsi mohla jít!
Rose: Je tu bez tebe nuda, přijď ještě na ty dvě hodiny!!
Rose: Počkej ,až tě zejtra uvidím.Tě zabiju za to ,že jsi mě tu nechala!
Já: Zaspala jsem a do školy ,už na hodinu nejdu. Jinak, taky tě miluju. <3
Usmála jsem se a vstala s postele.Šla jsem ke skříni se ,které jsme si vzala černé šortky,bílé tílko a spodní prádlo. Šla jsem do koupelny kde jsme se vysprchal,upravila a oblíkla.Seběhla jsem dolů.
,,Kde je Katherin?" zeptala jsem se Cailin. ,,Važně? A pozdravit?" nadzvedla obočí a já se pousmála. ,,Ahojte, nevíte kde je Katherin?" nadzvedla jsme obočí.
,,Taky tě zdravím, a jela s Pattie na masáš," co? Já chci taky!! Zamračila jsme se a došla k lince.Vzala jsem si rohlík a nutellu. Sedla jsem si naproti Justinovi a začala jse jíst.
,,Furt nechápu jak můžeš mít tak dobrou postavu ,když se cpeš tímhle," zakroutil hlavou Twist a já mykla rameny. ,,Mám to po Katherin, nevidíš jak je hubená?" nadzvdla jsem obočí a slízla nutelu z nožíku.
,,No jo ,ale ona se necpe tíhle," stál při něm Justin. ,,Tak mám prostě dobrý spalování," mrkla jsem na něj a on protočil očima. ,,Jako malá jsem tančila tak to bude asi tím," řekla jsem mu.
,,Tak to mi pomůžeš potom schodit kilča po tom prckovi," oznámila mi Cailin a já se uchechtla.,,Ještě budeš ráda ,že budeš mít čas na to si lehnout," zasmála jsem se.Vím jaký to je ,když jsme hlídala Madison a Lily.
,,Hele, dokážete se o sebe postarat ,že? Chci vzít Jaxona na motokáry," přišel Jeremy. ,,Jo," přikývla jsem. ,,No hlavně hlídejte jí.Víte ,že nespí ven," ukázal na mě a já protočila očima. ,,Co bych tam dělala když prší?" nadzvedla jsem obočí. ,,Já nevím ,ale jen to říkám.Ta mi jdeme a hlídejte i Judith,Jazzy a Vanessu," oni přikývli a Jeremy a Jaxon odešly.
,,Můžu jít ven?" to je první co mě napadlo. ,,Ne!" zazubil se Chaz. ,,Co by jsi tam prosímtě dělala?" nadzvedla obočí Cailin. ,,Šla bych k Rose, dnes sem jí neviděla.Nebyla jsem ve škole," mrkla jsem na ní a ona mykla rameny.
,,Tak já jdu do pokoje," vstala jsem a šla jsem do pokoje.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...