OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
21.3.2019
SOBOTAPodívala jsem se na hodiny a ,když jsem uviděla ,že je za půl hodiny pět jsem vstala a šla ke skříni. Vyndala jsem si šaty a boty (nahoře ,ale bez toho saka). Sundala jsme si tílko a kraťasy a nandala jsme si tohle.Šla jsme do koupelny kde jsem se výraznějc namlovala a vlasy si trošičku nakulmovala i když to moc nešlo.Pak jsme si vzala kabelku do ,které jsem si dala mobil,peněženku,hřeben a rťenku. Pak jsem si vzala svojí falešnou občanku a šla jsem dolů.
"Ale ale kampa mladá dámo?" zastavila mě Katherine. Kousla jsme se do rtu a usmála se. "Jdu ven s klukama nevadí ,že ne?" nadzvedla jsem obočí a doufala jsem ,že mi to nezakáže.
"Kluci jdou do baru, snad mi nechceš říct ,že piješ nebo kouříš!" výhružně se na mě podívala a ruce si založila v bok. " Ne! Jen tam jdu snima ,abych je pak odvedla zpět jinak by se tu stratili," Katherine si povzdechla a zakroutila hlavou. "Varujutě jak s tebe půjde něco cítit tak máš vězení do osmnácti a to ,že ještě zbívají tři měsíce!" přikývla jsem a usmála se na ní.Stejně budu pít pak to zajím brambůrkama.
"Tak ahoj!" řekla jsem a šla jsme ke dveřím kde na mě čekali kluci. "Ha!Já říkál ,že přijde jako poslední!" vykřikl Twist.To ,ale ostatní nevnímali ,protože si mě prohlíželi.Pak se podívali na sebe a usmáli se. "Tak za 1) Přišla jsem pozdě ,protože jsem dostala kázání od mámi! a za 2) nečumte na mě jako hladovej pes na maso a můžu vás uklidnit ,že nemám v plánu se s někým zvás vyspat," projela jsem si je všechni očima. Protočili očima ,ale přikývli.
"Oka tak můžeme jít," pošla jsem mezi nima a šla ven. Hned mi došlo ,že půjdeme pěšky ,protože si nemyslím ,že a tam někdo chtěl sedět o limonádě.Kluci vyšli taky ven a pomalu jsme se vydali na cestu ke klubu.
"Ahoj," přišel ke mě Justin, podívala jsem se na něj a kývla mu. "Nemluvíš semnou?" z jeho úst vyšlo uchechtnutí.
"Mluvím," odpověděa jsem mu a mykla rameny. "zítra tě nejspíš vyzvedávám ze školy a jedeš semnou na letiště," otočila jsem se na něj a zmaračila se.Na letiště?Proč?
--------------------------
Tak a je tu další část. :) Proč myslíte ,že jedou na letiště.No, nedozvěděli jste se s kým spala ,ale tak to neva.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...