"No tak Bello, já už nemůžu," zastěžovala si po stý Rose.
"Tak to nedělej," protočila jsem očima a zvedla činku. "A co mám dělat?" zamračila se na mě a činku položila.
"Já nevím.Ty jsi sem chtěla jít tak se zabav," řekla jsem jí a ona si povzdechla.
"Sama?" Ne běž za Santou třeba tě zabaví.
"A s kým asi?" protočil jsem očima a vydechla.naposledy jsme zvedla činku a dala jí zpátky.
"Třeba s tebou?Pojď semnou na kafe," usmála se a pohodila vlasy. "Já ,ale nechci kafe,Rose. Cvičím." odpověěla jsem jí a protočila zase očima.
"A jak ještě dlouho?" zeptala se naštvaně.
" asi tak 30 minut,," Usmála jsem se a napila se s flašky.
"Tak dlouho?To ,už tu trčíme jedna a půl hodiny?Jsem mohla být někde já nevím kde," protočila očima a lehla si na zem.Ještě ,že tu skoro nikdo není jinak by jí ti lidi ušlapaly.
"Nemohla by jsi být nikde ,protože by ses válela v postely," zasmála jsem se a chytla jí za ruku ,aby se zvedla.
"Jdeme na to kafe prosimtě," protočila jsem očima a vzala jí za ruku.Rozešla jsme se do malí restaurace ,která je spojená tady s fitkem.Došla jsme k pultu a usmála se na Lily barmanku.
"2x latté jednou bez cukru a z mlíkem a druhý s dvěmi lžičky cukru a mlíkem," řekla jsem.Ona si to zapsala.
"Donesu vám to ke stolu," přikývla jsem.
"Ty běž zabrat stůl já jdu obědnat jídlo co chceš?" nadzvedla jsem obočí.
"Lasagne," uculila se.Přikývla jsme a šla sem k okýnku kde se obědnává jídlo.
"Dobrý den, jednou lasagne a jednou špagety.Potom tiramisu a brownies," usmála jsem se.
"Dobrý den.Jistě, a kam to máme donést?" zeptal se mě chlapík.
"Ke stolu...." otočila jsem se na Rose. "S číslem 23." přikývl a já se vydala ke stolu za Rose.
---------------------------------------------
Novááá čááást. Líbí?Já doufám ,že jo. :) :*
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...