13.

1.6K 82 10
                                    

**************OMLOUVÁM SE ZA CHYBY*****************

BELLA:

Došla jsem do stanu a lehla si na spacák.Jo ,vím ,že jsem se změnila ,ale kdo z vás by jse nezměnil? Prožila jsem si toho staršně moc. Prostě ,už mě nebavilo být tou dobrou ,když se mi to nevracelo. 

"Brrr," vběhly do stanu Vanessa a Judith v ručníkách. Obě byli mokré teda měly mokré vlasy nebyli mokré jelikož byli v ručníkách.

"Já říkala ,že je tam zima," zasmála jsme se.Judtih protoila oči a začala se převlíka.Samozřejmě ,že se skrívala ,aby ji nikdo neviděl stejně sem jí viděla ,ale to je jedno.Vanessa se bez problémů přvlékla.

"Měla by ses taky obléct jdeme k ohni spívat a jíst buřty,"usmála se Judith a začala si sušit vlasy.Přikývla jsme a vyndala si z báglu černý teplý tepláky.3edý volný tričko a velkou teplou mikču.Jo ,spoustu černý. Vzala jsem si na rty balzám jelikož je mám hodně popraskané. Pak jsem si vzala soje marshmelowni ,které si chci opéct.Vylezla jsem ven a šla k ohni.U ohně ,už seděl zbytek.Sedla jsme si na pařes vedle Pattie a Ellen.

"Dáš si buřta?" zeptal se Derek.

"Jo ,ale chci i marsmelowny," ušklíbla jsme se apodala mu je.Protočil očima a vzala si jede  mě.

"Mluvil se z Cailin," při tom jméně sem všechnu pozornost přenesla na Justina.Oni spolu jsou v kontaktu?Mě nikdy nezavolala a já její číslo stratila.

"A co říkala?" zeptal se Jeremy a usmál se.

"Má se fajn,Andrey taky a Mia taky," usmál se.Kdo je Andrey?A kdo je Mia?

"To je kdo?" vypadlo mi z úst aniž sem se ptát nechtěla nebo chtěla ,ale nechtěla jsme to říkat na hlas.

"Andery je její kluk a Mia je její nenarozená dcera," řekl a já byla šokovaná.

"Ona má kluka a je těhotná?" zeptala jsem se překvapeně. "Jo," řekl Ryan a vzal si od Dereka buřt. 

"A kde bydlí?" zeptala jsme se.Musím jí vidět!

"V Dominikánské Republice,"povzdechla jsem si.Tak tam asi nepojedu a ona za mnou nejspíše taky ne.

"Ale můžu ti na ní dát číslo," řekl Justin z úškrnem. "Jo to můžeš," usmála jsem se jenže při jeho úškrnu ,který furt koloval na jeho bličeji mi úsměv padnul.

"Ale něco za něco," muckl na mě.Protočila jsem očima.

"Co chceš?" zavrčela jsem naštvaně. "Nic moc jen," odmlčel a podíval se na Ryana a Lila.Já se podívala na Twista ,který mykl rameny.

"To ti řekneme ,až potom," řekl Ryan škodolibně.Bože!A to všechno jen krst pitomí číslo!Jenže to číslo chci!

----------------------------------OMLOUVÁM SE ZA CHYBY--------------------

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat