OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Na nic jsem nečekala přila pila jsem se rty na jeho krk ,který jsem začala líbat.Jeho ruce padly na moje boky a jeho hlava se naklonila. Jeho rty se pootevřeli ,aby jeho hlasivky mohli stonat. Začala jsme mu tam děla cucfleka.On své ruce posunul na můj zadek ,který zmáčkl a následně nás povalil na postel.Odtáhl svůj krk od mích rtů, na které se přilepit. Ruce jsem si obmotala kolem jeho krku zatím co on svími ruky bloudil po celím mím tělě.
,,Hele!" vtrhla do pokoje Cailin. ,,Panebože! Přestaňte vy miláčkové! Poslala jsem tě sem ,aby jste si to vysvětlili ne, aby jstesi to tu rovnou rozdali a mně nechali dole samotnou sedět!" zasmála jsem se zatím co se Justin odemně otráveně odtáhl.
,,No co Justine! Ty si mi t udělal jednou taky," mrkla na něj a vlezla si k nám do postele takže jsem se musela přisunout blíže k Jussovi.
,,Pustíme si film?" zeptala se Cailin a ukázala na notebok. ,,Ok," přikývla jsem.Natáhla jsme se přes Justina a vzala jeho notebook. ,,Jo, můžeš si ho půjčit.Mě to nevadí," řekl ironicky.Já už najela na složku filmy a pojížděla.
,,Máš tu samí horory!" zavrčela jsem. ,,A cos sis myslela, že tam budu mít romanťáky?" řekl ironicky a já mykla rameny.Najela jsem na Zkoukni to.
,,Tak co si pustíme Cailin?" zeptala jsem se jí. ,,Protivný sprostý holky," řekla. ,,Co je to za hovadinu?" zeptal se Justin. ,,Film," odpověděla jsem a pustila to tam.
------------------------------------->>>>>>>>>>>>>>>>-
,,No to je kraviny," vyprskl Justin a já protočila očima. ,,Jo jasně a ty vaše auta kravina nejsou," vyprskla tentokrát Cailin.
,,Ne," ,,vůbec!" ,,No nejsou!" ,,Buďte sticha!" vykřikla jsem. ,,Co křčíš?" zeptali se mě oba. ,,Bolí me z vás hlava.Jste jak malí," mrkla jsem na ně
,,Jasně!To říká ta nejmladší z nás," zasmála se Cailin a já protočila očima. ,,Cailin," zavrčela jsme an ní.Nevině se usmála a vstala. ,,Kam jdeš?" zeptala jsem se jí. ,,Pro jídlo,"
-------------------------
"Jsme doma!" rychlostí blesku jsem vyletěla na nohy a šla dolů. Katherin měla dvě taška a Derek tři.Všechno to dali na linku a začali vybalovat.Já si sedla za stůl i s Justinem a Cailin.
,,Koupili jste mi něco?" zeptala jsem se. ,,Jo," usmál se na mě Derek. ,,Tady máš nějaký oblečení ,které vybírala Pattie a pak nějaký jídlo a to budeš mít v lednici," Přikývla jsem a vzala jsem si tašku.
,,Jdu nahoru," řekla jsem a odešla nahoru.
.....
Už jsem si zkusila všechn věci ,které mi koupili.Koupili mi černé legíny s napísem Work Out na straně nohavice, obyčejné šedé tílko,růžové kraťasy, bílí crop-top,ponožky a kalhotky. Byla jsem za to ráda ,ale teď mám hlad.Dala jsem si poslední oblečení do skříně a ša jsem dolů do lednce.
,,Nic si neber, za chvíli bude oběd," řekl mi Jeremy. ,,A co bude k večeři??" zeptala jsme se. ,,Kuře na parice," řekl mi a já přikývla.Šla jsem do obýváku kde seděli všichni a onečem se bavili ,ale hned jak sem přišla tak přestali. Kruci!
........................................
Ne, není tu s kým spala...Jsem hajz, vím. No, každopádně nejspíše budu celé prázdniny pryč a nejspíše budu části vydávat jen o víkendu. Budu celé prázdniny u sestry, která nemá wifi a domů budu jezdit jen na víkendy a to od příštího týdne. :\
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
Fiksi PenggemarOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...