Bu bölümü bana yardım eden,bölümleri düzenleyen, @@Berk0212 ye ithaf ediyorum. Kardeşim her şey için teşekkür ederim.
*-*-*-*-*-**-*-*-*-*
İki kişi arenaya indiğinde bütün arena heyecanlıydı. Bir tarafta değişik bir çocuk, diğer tarafta alt sahada herkesin tanıdığı bir isim vardı. İki kişinin de ifadeleri farklıydı. Birinde anlaşılamayan bir ifade, diğerinde biraz hayranlık ile biraz öfke vardı.
İkisi birbirine bakarken Won maçı başlatmıştı. Bir süre daha birbirlerine baktıktan sonra ilk saldırıya geçen Hævndı. Yüzündeki gülümseme gitmiş, yerini kararlı bir ifade almıştı. Hævn normal bir hızla Hendaya yaklaşırken, Henda biraz üzüntü hissetmişti. Bu durumu çok sürmemiş kısa bir sürede kendisini toparlamıştı. Ardından Hævn'ın hareketlerini izlemeye başlamıştı.
Hævn yumruğunu basitçe savurmuştu. Henda kolayca yana kaçınıp saldırıdan kurtulduktan sonra saldırmaya hazırlanıyordu ki yan taraftan gelen tekme ile birkaç adım geriye gitmişti.
Yumruğun hemen ardından Hævn tek ayağının üstünde dönmüş ve tekmesini savurmuştu. Tekme hedefe ulaşınca yüzünde kısa bir an yüzünde gülümseme belirmiş ama hemen ardından kimse görmeden değişmişti.
Henda ise aldığı darbeden sonra dikkatsiz davranmaya cesaret edememişti. Toparlandıktan sonra hızla ileriye atılmış ve birkaç yumruğunu savurmuştu. Ardından ise yerden bir tekme savurmuştu. Hævn ne kadar yumrukları engellese de tekmeyi görmemiş ve yere yapışmıştı.
Henda, Hævn yere yapıştıktan sonra birkaç adım geri çekilmiş ve onun kalkmasını beklemişti. Bu normal bir savaş değildi. Biri ne kadar kazanmak istese de zarar vermekten kaçınıyordu. Diğeri ise onun ne yapmak istediği belli değildi.
Hævn kalktıktan sonra, saldırı sırasının ona geçtiğini anladı. Lanetli Tazının Ayaklarını kullanarak hızla Henda'nın önüne gelmiş ve bir yumruk atmış ardından hemen arkasına geçip sırtına tekmesini geçirmişti.
Henda gelen saldırılar ile yere yapışınca, Hævn birkaç adım geriye çekilmişti. O kalkarken zaten herkes şaşkındı. Onlara göre o hızlıydı.
Henda toparlandıktan sonra öfkelenmişti. O zarar vermekten çekinirken, o bunu hiç umursamıyordu. Bu da onun öfkelenmesine sebep oluyordu. Oda hızla saldırıya geçtiğinde, yumruğunu doğruca Hæn'ın yüzüne doğru savurdu.
Hævn bu saldırıdan kaçınmayıp karşılık verdiğinde herkes ona delirmiş gözü ile bakıyorlardı. Onlara göre bu delilikti. Çünkü risk büyüktü. Ama sanki bu onun umurunda değilmiş gibiydi.
''Boom''
Yumruklar çarpıştığında, büyük bir ses çıkmış ardından da Henda birkaç adım geriye gitmek zorunda kalmıştı. O belli etmese de eli uyuşmuştu ve şaşkındı. Hævn'ın bedenine bakarken konuştu.
''Bu kadar kısa zamanda bu kadar güçlenmen imkansız!''dedi.
Dedi demesine ama bir cevap alamadı. Hævn sadece gülümsüyordu. Ve bu onu daha da çok öfkelendirmişti. Şu an Hævn'a olan öfkesi düşünmesini engelliyordu. Öfkesi,ona olan sevgisinin önüne geçince hızla ileriye atıldı. Yumruğunu ona zarar vermeyi önemsemeden tüm gücü ile savurdu. Arenada olan savaşın gücü az da olsa, seyirciler tarafından hissediliyordu.
Güçlü görünen yumruk Hævn'a yaklaşırken, o yine karşılamayı düşünmüştü. Seyirciler aptalca bakarken, iki yumruk birbiri ile çarpıştı.
''Boom''
Küçük bir hava akımı yayılırken bir çıtırtı sesi duyulmuştu. Ardından gelen küçük inilti duyulmuştu. Birkaç adım geri çekilen Henda öfke ile elini tutarken inilti çıkarmamak için dişlerini sıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unighed
FantasyHer şeyin yalan olduğu, güçlünün güçsüzü ezdiği bu dünyada eşitsizlik,öfke,intikam,sevgi, nefret ve ihanetin arasında kalmış bir adam. Unighed'de bilinmeyen, keşfedilmemiş yerler ile dolu bir yerdi. Ve böyle bir yerde.. İntikam uğruna herşeyini ve...