Bu bölümü @CanerGren adlı okuyucuya ithaf ediyorum. Böyle düşünceli ve anlayışlı okuyucuların olaması, her yazarın hayali 😂
****
Bir odada bulunan dört genç, sabırla orada beklerken, odanın arka taraflarında bulunan bir kapı yavaşça açılmıştı.
Orta yaşlı gibi görünen bir adam, yüzünde büyük bir gülümsemeyle, dörtlüye doğru yürüyordu.
İlk fark eden, normal görünen gençken, ardından kız ve Hævn, en son ise konuşkan olan genç fark etmişti.
Adam yanlarına geldiğinde ise sadece, "Beni takip edin", demekle yetinmiş, ardından ise odada bulunan en büyük kapıya doğru ilerlemeye başlamıştı.
Birkaç sandalyenin bulunduğu bir koridora ulaşmışlardı girdikleri kapıdan, koridorun sonunda ise sadece bir kapı bulunuyordu.
Görevli ise onların oturmasını beklemiş, ardından ise konulmasına başlamıştı.
"İçeride, değerlendirmeniz yapılacak. Herkes sıra ile tek tek girerken, değerlendirmeyi geçenler sandalyelerde oturmaya devam edecek, geçemeyenler ise, evlerinin yolunu tutsunlar. Ayrıca, değerlendirmedeki hiçbir sonuç, öğrencilere aktarılmaz, bu ise sadece öğrencileri hırslandırmak için yapılmaktadır."
"Şimdi, ilk sıra senin!" Diyerek normal gözüken genci Eli ile işaret etmişti.
Normal olan genç, yavaşça yerinden kalkıp sakin adımlarla yakındaki kapıya doğru ilerlemişti. Kapıdan girdikten sonra ise, ona kitlenmiş olan bakışlar, onun girmesi ile kaybolmuştu.
***—***
Odaya girdikten sonra, odanın diğer ucunda oturan 3 kişiyi görmüştü Soko. Normal olarak tanımlanabilecek yüzünde heyecan ifadeleri belli oluyordu.
Üç kişinin önünde bir uzun masa, onun da biraz önünde ilit taşına benzer, ama ona nazaran daha büyük ve daha renkli bir taş vardı.
Üç kişiye doğru ilerlerken, iki tarafta birbirini süzüyordu.
Üç kişiden birinin kadın diğer ikisinin ise adam olduğunu fark etmişti. Kadın gümüşi saçları, yeşil gözler, hafif bronz teni ve güzel fiziği ile aşırı güzel bir kadındı.
Adamlardan biri göbekli ve kısa olarak, sempatik görünen biriydi. Kıvırcık saçları ve tombul yanaklarıyla, samimi görünmesinin dışında insanda başka bir etki bırakmıyordu.
Diğeri ise onun tam tersi, uzun, yapılı, kaslıydı. Bir gözü tamamen renksizdi ki, Soko o gözünün kör olduğunu düşünüyordu. Diğer gözü ise açık kahverengiyken, sarı dalgalı saçları ile normalin biraz üstünde bir görünüşü vardı. Ama en ilginci, adamdan, gizemli ve esrarengiz bir auranın yayılmasıydı.
İki tarafta birbirini süzmeyi bitirdikten sonra, kadın durmuş olan çocuğa bakarak konuşmuştu. "Yapman gereken tek şey, taşa kanını damlatman, ardından değerlendirmen yapıldıktan sonra, çıkabilirsin"
Soko ise böyle bir şey beklediğinden hızlıca taşa kanını damlatmış, sonucu beklemeye başlamıştı.
Biraz beklemenin ardından ise, sonuçlar, taşın üstünde belirmeye başlamıştı.
İsim: Soko Muko
Yaş: 13
Tür: Savaşçı
Seviye: Top Kriger-7
Potansiyel: Yüksek
Simyager: Yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unighed
FantasyHer şeyin yalan olduğu, güçlünün güçsüzü ezdiği bu dünyada eşitsizlik,öfke,intikam,sevgi, nefret ve ihanetin arasında kalmış bir adam. Unighed'de bilinmeyen, keşfedilmemiş yerler ile dolu bir yerdi. Ve böyle bir yerde.. İntikam uğruna herşeyini ve...