Bölüm 54: Kırmızı Gözler

2.4K 205 36
                                    

Buno önde, diğerleri arkada, binadan çıktıklarında, geniş bir sokakta yürümeye başlamışlardı.

Etraftaki öğrenciler, bu yeni gelenleri dikkatlice süzüyorlardı.

Erkekler Rilayı alıcı gözüyle süzerken, arlarında da konuşuyorlardı. Kızlar ise 3 erkeği süzerken kaşlarını çatmışlardı. Çünkü bu üç erkekten biri normal denecek biriyken, diğeri ciddiyetsiz, konuşkan birinin tekiydi. Yakışıklı olsa da, kişiliği kızları ondan uzak tutuyordu. Diğeri ise kafasına pelerinin şapkasını takmış, yere bakarak yürüyordu. Yüzü ayırt edilmezken, kızlar bir tahminde bulunamıyorlardı.

Çeşitli konuşmalar geçerken, çoğu Rila ve Hævn üzerineydi. Bir kısım Rila'nın güzelliğini konuşurken, diğer bir kısmı Hævn nasıl biri olabileceğini konuşuyor, bazen ise onun kibri ve dikkat çekmek istediği için böyle yaptığını konuluyorlardı.

Çeşitli konuşmalar konuşulurken, üçlü önlerinde okulu belirli bölümlere ayıran küçük surların olduğu bir yere gelmişlerdi.

Surlardan da geçtiklerinde, Alt bölgenin merkezinde bulunan İdari Binasına yönelmişlerdi.

Vardıklarında Bono biri ile konuşmuş, ardından yanlarına geri dönmüştü.

"Kayıtlarınız yaptırıldı. Bu anahtarlar ise sizin evleriniz, umarım evlerinize sağsalim ulaşırsınız."

Dedikten sonra, başka bir kapıdan çıkıp gözden kaybolmuştu.

Herkes onun son konuşmasından sonra kaşlarını çatmıştı. Ne demek istiyordu bu adam?

Evlerine giderken bir tehlike ile mi karşılaşacaklardı?

Bunları düşünürken beraber binadan çıktıklarında, biraz yürümüşler ardından etrafları sarılmıştı.

Alt bölgenin öğrencilerinden bir kaç kişi, etraflarında duruyorlar, ve kendilerine değişik bir şekilde gülümsüyorlardı.

"Yeni gelen öğrenciler, burada bir gelenek vardır. Yeni gelen öğrencilere, kıdemlilerine saygı duymaları ve kibirlenmemeleri için, onlarla bir kaç konuşma yaparız. Lütfen konuşun!"

Liderleri gibi görünen kişi bunları dediği anda, bir kaç şey anlamıştı dörtlü. Şimdi fena bir dayak yiyeceklerdi.

Çevreleri yavaş yavaş daralırken, Hævn sonunda kafasını kaldırmış, Kırmızı gözleri ile Lider gibi görünen adama bakıp, gülümsemişti.

Lider gülümseyen çocuğu gördüğünde ilk olarak şaşırmış olsa da, sonrasında fazla önemsememiş, diğerlerine katılmaya başlamıştı.

Ama yürümeye başladığı anda, Siyah giyinmiş olan çocuk birden etraftan kaybolmuş, o alandan kaçmıştı.

Çevresine baktığında ise, çember alanda iki kişinin yerde olduğunu, ve oranın bir boşluk olduğunu görmüş, sinirlenmişti.

"Yakalayın onu!"

Dediğinde ise artık çok geçti. Bir grup insan üç kişi ile ilgilenirken, bir grubu Hævn aramamış, ama ne kendinin bir izini ne de aurasının bir izini bulabilmişlerdi.

Hævn ise evini çoktan bulmuş, tek katlı, küçük bir bahçesi bulunana eve girmişti bile. Bir mutfak ve iki yataktan oluşan evde, yataklardan birine uzanmış, uzun yolculuğunun yorgunluğunu atıyordu üstünden.

UnighedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin