Chao imparatorlar ile içeriye girdikten sonra, yanına dört hizmetli çağırmıştı. Bu dört hizmetli, genç ve güzel olan hizmetçilerdi. Normal bir şehirde olsa, savaş çıkartacak kadar güzel olan bu hizmetliler, burada sadece imparatorların kullanması için birer hizmetliydiler. Hizmetliler, imparatorları müzayedeyi izleyecekleri özel odalara doğru götürmeye başlamışlardı.
İki hizmetli mutluyken, ikisi mutsuzdu. Mutlu olanlar, Qstu ve Rag'ın hizmetlileriydiler. Rag ve Qstu hizmetlilere ilgi göstermediklerinden, bu iki hizmetli yapmak istemedikleri şeyleri yapmayacakları için mutluydu. Kullanılıp atılmayacak olduklarından iyi hissediyorlardı.
Kötü hissedenler ise tabiki Kilde ve Banenin hizmetlileriydiler. Bu iki imparator, daha genç olduklarından, karı kız peşindeydiler. Bu kadar güzel hizmetli görünce, tabiki bazı arzuları kabarmıştı. Yolda ilerlerken kızlar ile ilgili plan ve fantezi kurarlarken, bunları kızlara da belli ediyorlardı. Hizmetliler ise, aşırı kötü hissediyorlardı. Birkaç dakika içinde kullanılıp atılacaklardı.
Chao ise buruk bir gülümseme ortaya koymuş, sonrasında tekrar dışarıya çıkmıştı. Yedi tane, oldukça şık olan at arabaları müzayede evine yaklaşırken, Chao onları bekliyordu.
Yedi arabada karşısında durduktan sonra, inden yaşlı, genç yedi tane adam çıkmıştı. Bu altı adamla biraz konuştuktan sonra, onları da içeriye götürmüştü. Bu altı adamın aralarında bazıları ara sıra söz dalaşına giriyor, bazı konularda yarışıyorlardı. Bunların her birine katlanan Chao, onlarada birer hizmetli vermişti. Tabiki bu hizmetliler, İmparatorlarınkinden bir tık daha az güzeldi. Hiyerarşi her yerde geçerliydi.
Altı Kralı da gönderdikten sonra, Chao tekrar bahçeye çıkmış, hiç açılmamış at arabasının yanına doğru ilerlemişti. Bu at arabası, yeşil ile süslenmişti. Aynı bir Zümrüt'e benzeyen arabanın yanına gitmiş, kapıyı çalmıştı.
"Gir" sesi gelmişti içeriden. Bu ses oldukça narin ve çekiciydi, Chao bu sesi duyduktan sonra biraz titresede, sonrasında kendini toparlamış, kapıyı açıp at arabasının içine girmişti.
İçeri girdiğinde, aynı araba gibi yeşiller giymiş genç bir kızı görmüştü. Bu kız sarı saçlı koyu yeşil gözlüydü. Gözleri yeşil olsada, dikkatli bakmadığınız sürece mavi sanabilirdiniz, değişik bir göz rengi vardı. Yüzü Yeşim kadar pürüzsüz ve güzeldi. Sadece oldukça çocuksu olan yüzü, güzelliğini gölgeliyordu. Her ne kadar yüzü çocuksu gözükse de, yüzündeki ciddiyet, böyle bir kızdan beklenmeyecek bir şeydi.
"Hoş geldiniz prenses!" Demişti Chao, sesindeki samimiyet ve sevgi, görenleri şaşırtabilirdi. Karşısındaki kıza kendi kızı gibi sesleniyordu.
Kız referans yapmış, ardından ise yerine geri oturmuştu. "Sen çağırdın, bende geldim Chao amca, bu müzayedeyi bu kadar önemli kılan nedir?" Demişti. Sesindeki beklentiyi Chao hissetmişti. Sesinde bir şeyleri bekleyen bir ses tonu vardı.
"Bu müzayedede anneni iyileştirecek bir şeyler olabilir, iyileştirmesede, bir süre yatıştırabilir. Biliyorsun, annene bir can borcum var, senide kızım gibi görürüm, bu müzayedede istediğin bir şey olursa söylemekten çekinme, annen için olan ilacı ayırdım bile, ama bu gün asıl gelmeni istememin nedeni ise bu gün burda bulunan Qstu İmpu yüzündendir! Senle ben bu gün ondan annene bakması için bir ricada bulunabiliriz!" Demişti. Sesindeki umut, kızın gözlerinin parlamasını sağlayacak kadar vardı. Soğuk gözleri bir cümle ile parlarken, oldukça umutluydu.
Bu kız Wevu Krallığını yöneten kraliçenin tek kızıydı. Annesi yıllar önce amansız bir hastalığa yakalandığında, hiçbir şey yapamamıştı. Çok sevdiği annesi, önünde eriyip gidiyordu. İki abisinin kendisini öldürmek için uğraşması yetmiyormuş gibi, krallıkta oldukça kötü durumdaydı. Halk kraliçesini istiyor, ara sıra isyanlar çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unighed
FantasyHer şeyin yalan olduğu, güçlünün güçsüzü ezdiği bu dünyada eşitsizlik,öfke,intikam,sevgi, nefret ve ihanetin arasında kalmış bir adam. Unighed'de bilinmeyen, keşfedilmemiş yerler ile dolu bir yerdi. Ve böyle bir yerde.. İntikam uğruna herşeyini ve...