Vakit buldukça okuduğum, ve oldukça beğendiğim, lightnovel, yani benim kitabım gibi olan bir kitap yazan @kraytus6 adlı kardeşimizin #DESTAN adlı kitabını oldukça beğendim. Sizin de canınızın sıkılmaması için okumanızı önerebileceğim güzel bir kitap. Ayriyeten, bu kardeşimiz benim gibi de değil, düzenli bölüm atıyor, biraz ilgi gösterirseniz şevklenip daha çok atacağına inanıyorum. Keyifli okumalar :)
*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*
Haberler alt sahada yayılırken, çoğu kişi duyduğu bu acımasız olayı konuşuyor, anlatılanlar da ki kırmızı gözlerin etkisinde kalıyordu.
Haberler bir süre sonra alt sahayı aşmış, orta sahaya ulaşmıştı.
Orta sahada, evlerin birinde, iki kişi oturuyordu. Biri tedirginlikle bir şeyler anlatırken, diğeri anlatılanları öfke ile dinliyordu.
''... Görenlerin söylediklerine göre, kardeşinin çoğu kemiği kırılmış, yüzü tanınmaz haldeymiş, sağ elinin kemiği dirsekten dışarı fırlamış, şifacının dediğine göre kalıcı bir hasar kalabilirmiş, ayrıca yine sağ kolunda ki elinden et garip bir şekil oluşturarak alınmış, düzelebilecek olsa bile, iz kalacakmış.
Bildiklerimiz şu anlık bu kadar, şimdi ne yapacağız? Biliyorsun, akademi kuralları gereği orta sahadakiler, alt sahaya saldıramaz, karışamaz, ne yapmalıyız?''
Konuşanın karşısında oturan kalıplı genç,çirkin bir yüz ifadesi ile oturduğu yerde rahatsızmış gibi kıpırdanmış, ardında karşısındakine sert bir surat ifadesi ile bakarken konuşmuştu.
''Dediğin gibi saldıramayız ama alt sahadaki öğrencileri üstüne yollayabiliriz. Kardeşimi ve itibarımı korumak zorundayım. Sen git alt sahadaki öğrencileri ayarla, unutma! Sakın tek saldırmasınlar, ayrıca kardeşimden daha güçlü olanları yollamayı da unutma.''
Kafasını sallayan genç, evden hızla ayrılmıştı. Yapılı genç ise kısık bir ses ile 'Ne kadar dayanacaksın, görelim!' diye garip bir sırıtışla konuşmuştu.
*******+++++++*******
Orta sahada, bu konu çok kişinin ilgisini çekmese de, bazı düşük tabaka, yeni gelen birinin nasıl böyle bir şey yaptığını, nereden cesaret aldığını merak eder olmuştu.
Tabi ki, bu olanlar bazı güçlü kişilerin kulağına gitmiş, onların yeni geleni araştırma ihtiyacı hissetmişti. Eğer bu kişi bir dahi ise, onların pozisyonu da tehlikeye girebilirdi, bunun olmaması için önlem almaları gerekiyordu.
Orta sahada, bu haber o kadar da ilgi çekmezken, Üst sahaya gittiği söylenemezdi, onlara göre bunlar dikkate alınmayacak şeylerdi. Haberler orta sahada ve alt sahada değik biçimlerde yayılırken, haberlerin baş kahramanı 'yeni gelen' evindeki kendi yatağında yatıyordu.
Yatağında yatsa da, şu andan itibaren nasıl bir eğitim izleyeceğini düşünüyordu. Önceliği, ağır kılıçtaki saldırı, savunma ve hareketlerini geliştirmeliydi. ''Karanlığın Hükmü''nü de öğrenmeliydi.
Daha ilk seviyeye bile gelemediği bu teknikte, ilerleme kaydetmeliydi. Ayrıca bu teknikteki hançer kullanımı ile ilgili harika bilgileri de öğrenmeliydi.
Simya hayatı boyunca onla olacağından, onu eğitimine katması gerekmiyordu, ama arada sıra da Demirciliğini geliştirmesi lazımdı.
O bunları düşünürken içeriye Soko girmişti. Durağan olan yüzü şu an heyecanlı ama daha çok korkulu gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unighed
FantasyHer şeyin yalan olduğu, güçlünün güçsüzü ezdiği bu dünyada eşitsizlik,öfke,intikam,sevgi, nefret ve ihanetin arasında kalmış bir adam. Unighed'de bilinmeyen, keşfedilmemiş yerler ile dolu bir yerdi. Ve böyle bir yerde.. İntikam uğruna herşeyini ve...