Bir at arabası yolda hızlı bir şekilde ilerliyordu. Bu at arabası oldukça güzel ve sağlam görünüyordu. Sanki içinde kraliyet ailesi oturuyormuş gibi bir hissiyat veriyordu.
At arabasını süren biraz şişman ve kısa boylu olan bir kişiydi. Bu kişi oldukça tonton olsa da sinirli çehresi ve çatık kaşarı ile onu gizlemeye çalışıyordu. Bu kişi at arabasının içine baktığında üç kişinin içeride oturup muhabbet ettiğini görüyordu. Bu üç kişiden ikisi hala oldukça gençken diğeri bir adam kadar yapılı biriydi. Yüzü gözükmeyen bu kişiyi, bu tonton adam bu iki gencin bir büyüğü olduğunu düşünmüştü.
Yolda ilerleyen bu kişiler tabiki Hævnlardan başka bir kimse değildi. İki haftadır yolda olsalarda, hiçbir saldırıya uğramamışlardı. Çünkü gittikleri yol uzun olsa da krallıkların belirlediği ve koruduğu güvenli yozlardan biriydi. Burada bir saldırı olması çok zordu. Olsa bile krallık askerlerinin en yakın olduğu yere ulaşabilirsen, hiçbir sorunun olmazdı.
İki haftadır yolda olan bu üçlü bir hafta içinde müzayedenin olacağı yere varabileceklerini düşünüyordu. Zamanlarını muhabbet ederken geçiren bu üçlü, oldukça mutlulardı. Hævn bu ikisine gelişim yolunu açıklamıştı. Tahon'a kendi meditasyon şeklini öğretirken babası birbiri demediği için hiç bir şeyi atlamadan öğretmiş, bunda bir sıkıntı olacağını düşünmemişti. Fuhan'a ise enerjiyi nasıl hissedeceğinden bahsetmiş, bunu uygulamasını istemişti. Ondan sonda nasıl gelişeceğini ve küçük detayları da anlatacağını açıklamıştı tabiki.
Fuhan ise kendini oldukça şaşırtmış, küçük bir zaman diliminde enerjiyi hissetmişti. Dört saatte hissetse de bu enerjiyi ilk defa hissedecek kişi için oldukça iyi bir zamandı. Hævn kadar olmasada, oldukça yetenekli olduğu söylenebilirdi. Hævn bir saatten az bir zamanda hissetmişti.
Fuhan'a da öğrettiği meditasyon tekniği ile üçlü oldukça gelişim yapmıştı. Tahon oldukça sınıra dayanmıştı. Sonraki aleme geçmesine sadece yarım adımlık bir mesafe vardı.
Fuhan ise iki haftalık gibi kısa bir zamanda, 'İsisek-2' seviyesine gelebilmişti. Oldukça iyi bir potansiyeli olduğunu fark eden Hævn, onun heba olmamasını istiyordu.
Ayrıca ikiliye silah seçiminin önemini, enerji kontrolünün önemini ve daha enerji ile baya önemli şeyler söylemiş, babasınınki gibi ama daha kolay olan eğitimler hazırlayıp, onlara yaptırmıştı.
Onların çekirdekleri kullanırken gözlemlemişti. Enerjide ki saflıkları kaybolmaya başlayınca onların kendi gibi olmadığını anlamış, onlara birkaç enerji tableti yapmış, onları kullanmasını istemişti. Enerji sağlığının, kontrolünün, ve daha bir çok şeyin üstünde çok durmuş, bunların önemini söylemişti.
Silah hakkında konuşmalar yapmış, her silahı ayrıntı ile tanıtmıştı. Onlara hayatları boyunca kendilerine bir silah Yolu seçmeleri gerektiğini de söylemişti. Bu konuşmalar sayesinde, ikilinin kafasında birkaç silah belirmiş, hangilerinin kendilerine daha yakın olduğunu düşünmüş, bir karar vermişlerdi.
Hævn bilmesede, Tahon bir ağır zırhlı savaşçı olmak istiyordu. Kullanmak istediği silah ise çift taraflı bir baltaydı. Baltaların çift taraflısı ağır olsa da ağır kılıçlar ile kıyaslanamazdı. Ama onun da kullanımı çok zordu ve ağır eğitimler gerektiriyordu. Ama Tahon da oldukça kararlı ve bir keçi kadar inatçıydı.
Fuhan ise insanlara karşı görünmek istemiyordu. Hævn'ın anlattıklarını dinledikten sonra ise bunu suikastçıların yapabildiğini anlamıştı. Zeki de olmasıyla, kendine yapmak istediği şey ile iki şey beğenmişti. İlk olarak kullanmayı düşündüğü silah hançer iken, ikinci olarak kullanmak istediği silah bir kamaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unighed
FantasyHer şeyin yalan olduğu, güçlünün güçsüzü ezdiği bu dünyada eşitsizlik,öfke,intikam,sevgi, nefret ve ihanetin arasında kalmış bir adam. Unighed'de bilinmeyen, keşfedilmemiş yerler ile dolu bir yerdi. Ve böyle bir yerde.. İntikam uğruna herşeyini ve...