Bu bölümü @TheDaRkGoDLiGhT'a ithaf ediyorum :D
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
'' Okul şehrin dışında bir ormanda. Oraya kadar yürüyeceğiz.'' diye konuştu Yaşlı Won. Konuşmanın ardından gruptan homurtular yükselmeye başladığında, ben sakince yola koyulmayı bekliyordum.''Şikayet eden varsa geri dönebilir'' dediğinde herkse susmuştu. ''Yolda yürürken bolca vaktiniz olacak. Bu vakti birbiriniz ile tanışmaya harcayabilirsiniz. Yolda kavga çıkaranı, kendi ellerim ile birazcık severim(!)!'' demiş ve bizi dolaylı yoldan tehdit etmişti. Ardından yürümeye başlamıştı.
Yolda herkes birbiri ile konuşmaya çalışıyor, tanışıyorlardı. Ben ise onlardan biraz uzakta sağ taraftan yürüyordum. Ben kendi kendime yürürken, bir grup kız ve erkeğin bana yaklaştığını gördüm. Yanıma gelip benle beraber yürümeye başladıklarında, lider gibi görünen bir kız söze atıldı. ''Tanışalım mı?'' diye sahte bir gülümseme ile sorduğunda kıza baktım. Kız açık kahverengi saçlı yeşil gözlü,boyu ise benden biraz uzundu. Baktığımda benden büyük olduğunu açıkça belli oluyordu. Fiziği ise yaşına göre gelişmemişti. Kızı incelemeyi bitirdiğimde önüme döndüm. ''Hævn Yize'' diye onlara bakmaya bile tenezzül etmeden konuştuğumda, grupta bazı kişilerden fısıltılar yükselmeye başladı. ''Bu çocuk görgü kurallarını bilmiyor mu? Hiç güzel bir hanım efendiye böyle davranılır mı?'' ''Fazla kibirli'' ''Soğuk ama çok yakışıklı'' gibisinden birkaç cümleyi duydum. Zaten beni kötüleyen kişilerin çoğu erkekti. 'Kızlar, erkeklerin en büyük düşmanı' diye içimden geçirdim. Lider gibi olan kız tekrar konuştu. ''Zidla Magt tanıştığımıza memnun oldum. Peki kaynaşmak için bir kaç soru sorayım. Nereden geliyorsun? Yiza soy adını daha önce hiç duymamıştım, ailen nerede, kimler?'' diye soruları heyecanla sıraladı. Ben ise kıza bakıp önüme döndüğümde ''Bunlar seni ilgilendirmez!'' diye tehdit içeren bir tonda konuştum.''Ama kaynaşmaya çalışıyorum. Bunlar önemli ve temel bilgiler'' diye öğrenmek için ısrar edince,'kavga çıkaramayacağım için sözcükleri kullanmalıyım' diye düşünüp söze atıldım. '' İnsanları statüsüne göre yanına alıp,yanından kovan siz insanların, benden uzak durmasını öneririm. Durmaz iseniz bu işin sonu sizin için iyi bitmez!''
Kız sinir olmuş bir ifade ile uzaklaşırken, onun yandaşları ise onlar ile gitmeye başlamıştı. Giderlerken yine fısıldaşıyorlardı.''Efendi Won'un tehdit'i olmasa, o çocuğu orada konuşması yüzünden sinirim geçene kadar döverdim!'' ''aynen bende kardeşim. O bizi nasıl tehdit edebilir!'' gibi bir sürü cümle duymuştum. Gülümserken ''aptallar'' diye kısık bir ses ile fısıldadım. Ardından ise Yaşlı Won'u takip etmeye devam ettim.
Surlardan dışarıya çıktığımızda hızla ormana doğru yola koyulduk. Yaklaşık 30 dk bir yürüyüşün ardından ormanın girişine varmıştık. ''Dikkatli olun!'' diye Yaşlı Won konuştuğunda, grupta ki bütün çocuklar birbirlerine yapışmış öyle yürüyorlardı. Çünkü ormana girdiğiniz anda enerji sızıntılarını hissediyordunuz. Bunun sebebi ise kaynak canavarları idi. Beni ise diğerleri gibi değilde, eskisi gibi uzaktan yürüyordum. Yaşlı Won '' Sen niye dikkatli değilde, rahat ve uzaktan yürüyorsun? Kendini çok mu güçlü sanıyorsun?'' dediğinde, gruptan benim ile alakalı yine fısıldaşmalar yükselmişti. Ben ise kimsenin göremeyeceği hızda gülümsemiş ve ardından sakin bir ifade ile Yaşlı Won'a bakarak konuşmuştum. '' Sizin, bizim güvenliğimiz için enerjinizi yayıp hayvanları buradan uzak tuttuğunuzu biliyorum. Çok güçlü değilim ama diğerlerinin aksine beynimi kullanabiliyorum'' dediğimde, Yaşlı Won'un kırışıklı olan yüzünde ilkten şaşırmış bir ifade, ardındansa bir sırıtış belirmişti. Korkudan sıkış tıkış yürüyen grup, dolaylı yoldan onlara güvenli olduğunu söylediğimden rahatça açılmış yürüyorlardı. Ama onara soktuğum laf nedeni ile huzursuzlar idi. Ve bir daha fısıldaşmalar yükselmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unighed
FantasyHer şeyin yalan olduğu, güçlünün güçsüzü ezdiği bu dünyada eşitsizlik,öfke,intikam,sevgi, nefret ve ihanetin arasında kalmış bir adam. Unighed'de bilinmeyen, keşfedilmemiş yerler ile dolu bir yerdi. Ve böyle bir yerde.. İntikam uğruna herşeyini ve...