-Słuchaj mnie Leondre...-zaczęłam.-Słuchaj mnie uważnie. "Zamknij pysk głupia szmato?"" Kto Ciebie wogóle prosił o zdanie?" Ty siebie słyszysz człowieku?! Kto to jest,żebyś tak mówił? Proszę, mów sobie tak do mamusi czy siostrzyczki,ale nie do nauczyciela,okej? Takie osoby,które marnują swoje zdrowie na pierdolenie się z takimi debilami jak ty powinni dostawać oskary!
Niszczysz życie innym tak jak i sobie Leondre. Bardzo dobrze znasz moją przeszłość i nie mam zamiaru znowu jej przeżywać. Zniszczyłeś mnie do reszty. Czuje się skończona,wiesz?
Jestem tak jakby nauczona tego,żeby szybko wybaczać,bo życie jest zbyt krótkie,aby się obrażać. Ale dobrze wiesz,że przez te półtora roku zmieniłeś się na gorsze i nigdy Tobie nie wybaczę wiesz?! A więc do cholery jasnej przeproś tą kobietę bo doprowadzasz mnie do szału już pierwszego dnia tej udręki!-wykrzyczałam.-Jestem JoJo Himbl. Mam nadzieję,że będzie fajnie.-powiedziałam. Podeszłam do ławki zgarnęłam swój plecak i szybko wybiegłam z klasy.Mój pierwszy dzień i takie emocje...Boże.
Przeszłam przez kawałek korytarza i usiadłam w kącie głęboko oddychając.
*Leondre*
Długo znam JoJo,ale jeszcze chyba nigdy nie widziałem jej aż tak wkurzonej.
Co ja poradzę,że taki jestem?
Ale powiem,że mi przyjebała.
Będę wyśmiany przez chłopaków od początku?
Znowu będę musiał zacząć to robić?
Ona będzie zniszczona jeszcze szybciej niż się jej kurwa wydaje.
-Sorry.-powiedziałem do wiedźmy.-Mogę wyjść?
***************
MæPzdr xlenehanx 🌍
CZYTASZ
Can I Call You My Babe•L.D• 2cz. Hopeful||L.D||
Hayran Kurgu#194 w FANFICTION 29102017 #207 w FANFICTION 27102017 #225 w FANFICTION 07102017 #244 w FANFICTION 26012018 #7 w BAM 22102018