Ana Herrera~
Az ágy hideg volt mellettem, bár még jócskán éjszaka volt. Senki nem karolt át, és senki nem szuszogott a fülembe. Felnyitottam szemeim, és mikor körülnéztem a szobában, Harry árnyékát pillantottam meg a kanapén ülve. Gondolkodott. Még a félhomályban is kivehetők voltak homlokán az apró ráncok, ahogy összehúzta szemöldökét. Kezeit a térdére támasztotta, és úgy bámult a semmibe. Eltemetkezett a gondolataiban. Vártam pár percet, hátha észreveszi azt, hogy felébredtem, de mikor idegesen a hajába túrt, tudtam, hogy meg kell szólalnom.
-Miért nem alszol?-hangom halk volt, és egy kicsit rekedt. Ijedten kapta felém fejét, pillantásunk pedig egyből találkozott.
Megrázta fejét, majd megrántotta vállát.
-Felébredtem.-válaszolt röviden, majd felállt a kanapéról, és visszamászott mellém. Bőre hideg volt, ahogy az enyémmel találkozott, de nem tettem szóvá.
Tudtam, hogy már órák óta ott üldögélhetett. De nem hagyott a tudat, hogy valami baj volt. Vagy vele, vagy velem...esetleg kapott egy hívást vagy üzenetet amire nem ébredtem fel. Fogalmam sincs.
Mellkasára fektetett, én pedig államat megtámasztva felnéztem rá.
-Mi történt?-kérdeztem tapintatosan, bár tudtam, hogy ha valami nagy baj van, nem az éjszaka közepén fogja elmondani. Egy darabig bámult maga elé, majd mikor nem szólalt meg, vissza hajtottam fejem.
-Rémálmom volt.-hallottam meg hangját meg pár perc múlva. Szíve erősen dobogott fejem alatt, és biztos voltam benne, ha felnéztem volna, ismét azzal az elgondolkodott arcával találtam volna szembe magam, mint amit a kanapén láttam.
-Milyen rémálom?-törtem meg egy idő után a csendet. Mit álmodhatott? Egyáltalán, el akarja mondani?
-Ismét láttam, ahogy a két maffia összecsapott. Hallottam az emberek halálkiáltásait, miközben minket elhurcoltak.-vallotta be, és mikor szemébe néztem, szinte láttam a bűntudatot bennük. Felemeltem kezem, és megsimítottam arcát. Lehunyta szemét, és arcát tenyerembe temette.
-Sajnálom.-szólaltam meg végül, de tekintetem még mindig nem vettem le róla. Megingatta fejét, majd átkarolta, lenyomott a puha matracba, és orrával megcsikizte nyakam.
-Nem kell sajnálnod, csak egy álom volt.-mély, rekedtes hangja megnyugtatott, és ellazított. Ujjai bőrömet cirógatták, miközben egy lusta csókot nyomott számra. Elmosolyodtam. Karjaiban úgy éreztem magam, mintha az a normális tinilány lennék, akinek kellene, hogy legyek. Ám nem. Vannak sötét foltok az életemben, úgy, ahogy az Övében is voltak. Mégis...épp ezért jöttünk ki olyan jól...
Harry Styles~
Csendben kászálódtam ki Chica mellől. Már kilenc is elmúlt, így épp ideje volt felkelnem. Ahogy visszanéztem Rá, elkapott egy furcsa érzés. Ahogy napbarnított bőre, és sötét haja elterült a világos ágyneműben, szinte tudtam, hogy minden nap erre a látványra akarok kelni. Gyönyörű volt. És...és mikor belegondoltam abba, hogy a takaró alatt meztelen volt, eszembe jutott a tegnap éjszaka. Egyszerűen...csak, el sem hiszem, hogy lefeküdtünk. Az egész, ahogy a testünk egyszerre mozgott...mesébe illő volt. Persze...valami felnőtt mesébe.
Eszmecserémtől, mosolyognom kellett. A konyha felé vettem az irányom, és egy pohár víz legördítése után, lehunytam a szemeim.
Nem válaszolt arra, mikor megkértem, hogy javítson meg. Nem válaszolt, mikor elmondtam Neki az érzéseim. Konkrétan tényleg nem mondtam ki, hogy mik a szándékaim vele és, hogy mi az, amit akkor érzek mikor velem van, de próbálkoztam. Sosem voltam a szavak embere, így csak találgatni tudtam, hogy mit is gondolt a vallomásom után.
Nem húzódott el, és nem is ellenkezett. Annyira rossz nem történhet igaz?
Szeretném, ha boldog lenne velem, még ebben a kaotikus helyzetben is. Tudom, hogy gyászol, és még fog is egy darabig, de meg akarok mindent tenni, hogy mihamarabb elfelejtse az ügyet. Ha a bíróságot lerendezzük, és Robin börtönbe jut, akkor sínen leszünk. De...de most is vannak félelmeim.
Félek attól, hogy ezek után magába zárkózik. Attól, hogy mikor rájön azokra a dolgokra, amiket eddig tettem, megutál, és elhagy. Ugyanakkor, bíztam abban, hogy velem marad minden szarság ellenére.
A rémálmom azonban nem csak a maffiákról szólt. Az az álom, cseppet sem zaklatott fel annyira, mint az, amit utána láttam. Láttam Chica-t egy másik férfival, és egy kislánnyal. Boldogok voltak. Sőt...mintha...szerelmesek lettek volna. És ekkor fellobbant bennem a féltékenység lángja.
Magamhoz akartam láncolni Őt, ahogy eddig senki mást. Ám tudtam, hogy ez gyakorlatilag még lehetetlen. A tizennyolcat még be sem töltötte, más viszont a hat év, az hat év. Idős voltam hozzá, még akkor is, ha olyan érzelmeket tápláltam iránta, amik megijesztettek. Tudtam, hogy én voltam a bizalmasa, és az, akiben feltétel nélkül megbízott mégis, az az álom túlságosan valóságos volt. Olyannyira, hogy megfélemlített.
Megfog történni az, amitől tartottam? Hogy egyszer elveszítjük egymást?...
-Jobban vagy?-hallottam meg egy csodálatos hangot. Istenem! El sem hiszem, hogy tegnap az én nevemet sikította. Erre a gondolatra kipattantak szemeim, végigmértem, és mikor megállapítottam, hogy az én pólóm volt rajta, kajánul elvigyorodtam.
-Igen. Azt hiszem jobban vagyok.-mosolyodtam el, bár még nem sikerült tisztáznom magamban mindent.
Kitártam felé a karom, ahová gondolkodás nélkül bebújt. Átöleltem törékenynek tűnő testét, és egy csókra hívtam ajkait.
-És Te, hogy vagy?-kérdeztem tapintatosan. Kibontakozott ölelésemből, majd idegesen hajába túrt, és az asztalhoz sétált, ezután nekitámaszkodott.
-Gondolkodtam.-mondta, kitérve kérdésem elől. Nehezen formálta a szavakat, ajkai néha-néha megremegtek-Mivel Mona lesz a gyámom, ezért vissza kell költöznöm Buenos-Airesbe.
-És?-ráncoltam össze szemöldököm, mert nem is mertem arra gondolni, hogy miért hozta fel ezt.
-Mi lesz velünk?-kérdezte halkan, félve a válaszomtól. Őszintén? Én is tartottam tőle. Mélyet sóhajtottam, majd rámutattam a valóságra.
-Veled megyek. Nem fogok elszakadni Tőled, főleg nem ezek után.-léptem hozzá közelebb. Szavaim láthatólag meglepték.
-Nem Harry. Neked itt az életed. Itt vannak a szüleid, a nővéred, a barátaid. Mindened.-mutatott rá. Megrántottam a vállam.
-Nekem nincsenek szüleim.-jelentettem ki, akkor is, ha tudtam, hogy nem így van. Chica tudta, hogy miért mondtam ezt, mégsem tette szóvá.-Csak egy nővérem van. A barátaim pedig akkor is azok lesznek, ha nem élek velük. Chica, nélküled ez az egész, egy kalap szart sem ér.-káromkodtam, mert ideges voltam. Ideges attól, hogy megfordult a fejében az, hogy nem tartok vele.
-Ne mond ezt.-kérlelt.
-De így gondolom.-súgtam.
-Miért csinálod ezt?-kérdezte hirtelen, és halk hangon. Megrántottam a vállam.
-Mert törődöm Veled, és nem akarlak elveszíteni.-ismertem be. Közelebb léptem hozzá.
-Mindened ideköt.-mondta. Megingatta fejem.
-Te nem leszel mellettem, ha visszamész Argentínába.-húztam el a szám-Amíg a tárgyalások be nem fejeződnek, addig itt kell maradnod, ezt te is tudod. Addig gondolkozhatsz rajta.-simítottam meg arcát. Lassan bólintott.
Egy kicsit megkönnyebbültem, de zavart valami. Mi van, ha nem akarja, hogy vele menjek, és nem is fogja magát meggondolni? Megvalósul az álom?...
YOU ARE READING
Chica (H.S) •Befejezett•
Fanfiction"-Chica.-suttogta. Megforgattam szemeim. -Ne hívj így.-mondtam miközben próbáltam tőle a legmesszebb csúszni de mivel az ágy szélén feküdtem nem lett belőle több mint pár milliméter. -Szeretnélek kiengesztelni.-suttogta még mindig. Fújtam...