Ana Herrera~
-Chica.-hallottam egy édes hangot suttogni. Kezeit megéreztem arcomnál, és kutakodó ajkait pedig nyakam hajlatánál.
-Hmm...?-hümmögtem. Éreztem ahogy elmosolyodik, majd azt hogy hajamba puszil.
-Ébredj Chica.-hangja rekedtesen, és mélyen csengett, ami belőlem bizsergést váltott ki. Kinyitottam egyik szemem, és fejemet felé fordítottam. Láttam ahogy mosolyogva figyelt, és szemei csillogtak, a reggeli fényben-Rengeteg dolgunk van, ugye tudod?-kérdezte, én pedig mellkasába fúrtam fejem. Hallottam ahogy kuncog, majd már csak azt éreztem ahogy felemelt az ágyról. Kezeimet egyből nyaka köré fontam.
-Harry! Le fogsz ejteni!-szóltam rá, bár ez nagyon nem segített. Levitt a konyhába, ott pedig egy székre ültetett. Duzzogva összefontam magam előtt a kezem, Ő pedig mosolyogva egy puszit nyomott hajamba. A pulthoz lépett, és ha jól láttam kávét öntött két pohárba. Elém hozta és az egyiket a kezembe nyomta, míg másikba belekortyolt. Én is követtem példáját, és élveztem ahogy a meleg nedű végigcsorgott tokomon.
A pulthoz léptem, majd elkezdtem reggelit készíteni. Feltörtem, majd fel is vertem a tojásokat és meg sóztam Őket. Fél szemmel láttam ahogy Harry a mosogatóba teszi poharát majd mellém lép. Megfogott egy serpenyőt majd a tűzhelyre tette. Meggyújtotta azt, majd megfogta a tálat amiben az előbb kevertem a tojásokat, majd nekiállt elkészíteni Őket. Addig én elővettem három tányért, hisz Gemma, ki tudja mikor jön le. Megtálaltam, majd villákat, és poharakat is tettem oda. Harry a tányérokba öntötte a fenséges reggelit, majd a serpenyőt a mosogatóba tette.
-Megcsináltam volna.-néztem rá. Mosolyogva megrázta a fejét.
-Jobb ha te többet nem mész forró dolgok közelébe.-mosolygott. Egyből beugrott az első nap,, amikor nálunk volt. Akkor is megégettem magam, és látta a hegeimet. Vajon most mit gondol róluk?
-Igaz.-mosolyogtam fel rá-Köszönöm.-kezdtem bele a reggelibe. Leült elém, majd Ő is enni kezdett....
~*~
A délután környékén járhattunk, mikor csengőszóra lettünk figyelmesek. Harry felpattant a kanapéról, mi pedig összenéztünk Gemmaval. Harry négy idegennel tért vissza, akik nagy szemekkel néztem rám. Mi történik? Gemma felállt majd biccentett nekik. Fogalmam sem volt hogy mit tehetnék, ezért Harryre néztem. Maga felé biccentett, én pedig felállva odamentem hozzájuk.
-Srácok Ő itt Ana Herrera.-mutatott be nekik-Chica, Ők itt Liam, Niall, Zayn és...Louis, de Őt már ismered.-nézett rám. Bólintottam.
-Sziasztok!-intettem egy kicsit. Veszélyes embereknek néztek ki. Mindegyikükön fekete ruha volt, és ahogy láttam a nadrágjukban egy-egy fegyvert rejtettek el.
-Ők a legjobb embereink, segítenek téged megvédeni. Megbízhatsz bennük, és szólhatsz nekik ha valamilyen segítségre lenne szükséged.-pillantott rám, de láttam ahogy állkapcsát összeszorította. Ismét csak bólintani tudtam.
-Akkor indulhatnánk is.-szólalt meg Gemma mögülünk. Értetlenül kaptam arra fejem.
-Hova?-kérdeztem.
-Nem fejeztük be az önvédelmi órákat...-Harry nagyot sóhajtott- És ki kell hogy képezzünk.-smaragdzöld szemei megtalálták enyém. Próbáltam még valamit kérdezni, de már csak akkor eszméltem fel, mikor már a kocsiban ültünk...és ki tudja hova tartottunk. Mivel nem férftünk volna el egy autóban, ezért Louis ült be a volán mögé, Gemma mellé, én pedig hátra, Niall-el és Liam-el. Harry és Zayn egy-egy fekete Honda motorral jöttek mögöttünk. A külvárosba tartottunk...sőt, még egy kicsit tovább is mentünk, egy elhagyatott ráktárépület felé. Mikor kiszálltunk a kocsiból, Zayn és Harry épp akkor faraltak be a kocsi mellé. Harry levette a bukó sisakot, megrázta a haját és beletúrt. A szívem vagy a százszorosával kezdett el dobogni, és úgy éreztem hogy a lábaim feladják a szolgálatot. Gyönyörű volt. Ő, gyönyörű volt. Felém kezdett el lépkedni. Mikor mellém ért fülebe suttogott.
-Ki ne essenek a szemeid Chica.-zümmögte fülembe. Vállába boxoltam, de muszáj volt lehajtanom piruló fejem. Még jó hogy mi mentünk elöl, a többiek pedig egy kicsit lemaradva követtek minket.
Harry a kezében fogta a bukósisakot, így ahogy beértünk egy hatalmas épületbe, azonnal odaadta a "portásnak" és tovább sétált velünk. Egy ajtó előtt megállt, hátranézett és észrevettem ahogy a többiek megállnak. Rám pillantott és befelé biccentett. A pulzusom az egekben volt ezt nem tagadom, de az, ahogy beléptünk és megakadt a szemem egy negyvenes évei végén járó férfin, azonnal vissza akartam hátrálni. Kirázott a hideg, ahogy rám nézett és a félelem bekúszott egész testembe. Ugye nem Ő Harry apja?
-Ana.-bólintott nekem, majd felállt a fekete fotelból. Tényleg olyan volt mint egy maffia főnök. Egyszerűen csak...a kinézete ördögi volt. Elém lépett, majd megfogta kezem, és egy csókot nyomott rá. Én csak megszeppenve álltam ott, de mikor rám nézett, úgy éreztem fejvesztve menekülnöm kellene. Mikor elengedte kezem magam köré fontam karjaim-Örülök a megtiszteltetésnek hogy látlak.-mosolyodott el...de a mosolya mögött, mintha egy gonosz fény csillant volna meg.
-É...én is örülök.-kislányos zavaromban lehajtottam fejem. Az egész helyzet...nem tetszett. Szorongtam, amit utálok, és persze...nem a legjobb dolog a félelem, amit akkor éreztem.
-Mikor kezdődnek a kiképzései?-kérdezte Harrytől az ördög. Ő csak összeszorított állkapoccsal pillantott apjára.
-Most szeretnénk elkezdeni.-szűrte fogai közt. Apa bólintott majd egy asztalkához sétált, és öntött magénak valamit. Azt hiszem vodka volt, legalább is, az átlátszóságából erre tippeltem, mivel nem hinném hogy egy olyan mint Ő, majd pont vizet iszik-Mi mennénk is.-mondta Harry majd megragadta karom és maga után akart húzni.
-Ne olyan sietősen.-hallottam meg az ördög hangját. Harry lefagyott-Harry, szeretnék veled beszélni.-pillantott fiára. Ő csak rám nézett, egy biztató mosolyt küldött felém, majd az ajtó felé intett, miszerint mennyek ki. Értetlenül néztem rá, de azért kiléptem a hatalmas ajtón. A másik oldalon a srácok nagy szemekkel figyeltek engem. A falnak dőltem, de akárhogy is szerettem volna hallgatózni, a falak hangszigeteltek voltak. Nem hallottam semmit sem. Néhány perc múlva egy meggyötört arcú Harry lépett ki az ördög birodalmából. Nem nézett rám, ezért is gondoltam egyből arra, hogy rájött hogy mi együtt vagyunk...de amit mondott sokkal rosszabbnak hatott.
-Kezdjük a kiképzését.-nézett körbe-Ne fogjátok vissza magatokat.-mintha egy varázsszót mondott volna, Zayn azonnal felpattant, egy nagy mosoly keretében és rám vezette mocskos tekintetét. Harry az orrnyergét dörzsölve ment el mellettem. Őszintén? Megrémültem. Miben ne fogják vissza magukat? V...vagy egyáltalán mi lesz ez a kiképzés féleség? De ami a legfontosabb...Harry miért viselkedett így? Mit mondott neki az apja?...
Kérlek komizz!
YOU ARE READING
Chica (H.S) •Befejezett•
Fanfiction"-Chica.-suttogta. Megforgattam szemeim. -Ne hívj így.-mondtam miközben próbáltam tőle a legmesszebb csúszni de mivel az ágy szélén feküdtem nem lett belőle több mint pár milliméter. -Szeretnélek kiengesztelni.-suttogta még mindig. Fújtam...