Κεφάλαιο 1.

22.9K 947 369
                                    

-Ιωάννα έλα λίγο να σου μιλήσω! με φωνάζει ο πατέρας μου από το σαλόνι.

Αχ ρε μπαμπά Αφού ξέρεις οτι διαβάζω για την εξεταστική Γιατί με διακόπτεις?!

Βγήκα απο το δωμάτιο και πήγα στο σαλόνι.

-Τι με θέλεις μπαμπά? τον ρώτησα και κάθισα δίπλα του στον καναπέ.

-Κοίτα Ιωάννα μου... Ξέρεις ότι εδώ και περίπου 2 χρόνια βγαίνω με την Αναστασία. Και να... Εμμμ πιστεύω ότι είναι καιρός να γνωριστείτε με τον γιο της.. Δεν νομίζεις? με ρώτησε και κοίταξα μπροστά μου την κλείστη τηλεόραση.

Πρέπει να γνωρίσω αυτόν τον περιβόητο γιο της Αναστασίας!

Ποιος να είναι άραγε?

-Τι θες να πεις μπαμπα? τον ρώτησα μιας και ήξερα οτι κάπου προσπαθεί να το πάει.

-Κανόνισα να έρθουν σήμερα εδώ εκείνη και ο γιος της.

-Τι έκανες?! σχεδόν φώναξα και σηκώθηκα απο τον καναπέ αρχίζοντας να πηγαινοέρχομαι στο σαλόνι.

-Έχουμε κάτι να σας πούμε και

-Επειδή έχετε κάτι να πείτε Γιατί κανονισες να βρεθούμε και μου το λες Τώρα?!  Καταρχάς Γιατί δεν με ρώτησες?! Άσε που εχω να διαβάσω! άρχισα να λέω έξαλλη διακόπτοντας τον.

-Ιωάννα, μην μου ανεβάζεις εμένα τον τόνο! Καταρχάς διαβάζεις εδώ και μια εβδομάδα ασταμάτητα για την εξεταστική δεν θα πάθεις τίποτα να κάνεις ενα διάλλειμα! φώναξε ο μπαμπάς μου και για λίγο ηρέμησα.

Όχι γιατί είχε δίκιο... Ακόμα και αν είμαι εντάξει απο διάβασμα, είμαι ενήλικη και πρέπει να με ρωτάει Πριν κανονίσει κάτι.

Αλλά απο τότε που πέθανε η μαμά δεν είχε ξανά χαμογελάσει μέχρι να γνωρίσει την Αναστασία...

Ακόμα και αν από τότε δεν μου δίνει αρκετή σημασία και με ξεχνάει, είναι χαρούμενος μαζί της.

-Καλά, υποχώρησα ξεφυσωντας. Τι ωρα θα έρθουν? ρώτησα.

-Στις 20:30.

-Καλά. Πάω να κάνω μπάνιο.

Συγγραφέας: Πριν πας για μπάνιο μπορείς να μας συστηθεις?

Ποιά είσαι εσυ?

Συγγραφέας: Απλά συστήσου κούκλα μου!

Καλα ντε! Είμαι η Ιωάννα Παπαναστασίου. Είμαι 18,5 ετών και σπουδάζω στην Σχολή χορού στην Αθήνα. Έχω δύο κολλητές την Άντα και την Χριστίνα και είμαι σε σχέση με ενα παιδι που τον λένε Πάνο. Έχασα την μητέρα μου οταν ήμουν 8 χρονών από καρκίνο και εκ τοτε ζω με τον πατέρα μου. Αυτά.

Make her happy againWhere stories live. Discover now