Κεφάλαιο 24.

7.9K 625 138
                                    

Ακούστε το τραγούδι 👆

(Blackbear-I don't fucking care)

***

Κατέβηκα για την ώρα του μεσημεριανού.

Δεν είχα κατέβει καθόλου στην κουζίνα σήμερα ετσι Όταν πήγα είδα ένα χαρτί πάνω στο τραπέζι.

Παιδιά σήμερα θα μείνω στη δουλειά μέχρι αργά όπως και ο Ανέστης. Έχει φαγητό στο ψυγείο.

Τα λέμε το βράδυ

Αναστασία

-Τι εγινε? ρώτησε ο Μάριος ο οποίος, έκανε μπαμ από μακρυά, ότι μόλις ξύπνησε.

-Τίποτα απλά η μητέρα σου και ο πατέρας μου δεν θα γυρίσουν σήμερα νωρίς. Εσύ πως κοιμήθηκες? τον ρώτησα πηγαίνοντας στο ψυγείο για να βγάλω το φαγητό.

Μμμμ παστίτσιο!!!

-Μια χαρά... Εμμ ξέρεις... Σήμερα

-Είναι το πάρτυ. Το ξέρω, τον διέκοψα καθώς έβαλα το παστίτσιο στο φούρνο μικροκυμάτων για να το ζεστάνω.

-Και...? ρώτησε με αγωνία περιμένοντας την απάντηση μου.

-Οκευ θα έρθω, απάντησα και εκείνος χαμογέλασε.

-Γες, είπε και χοροπηδηξε μια φορά.

-Γιατί χαίρεσαι τόσο για ενα παρτυ? ρώτησα συνοφυωμενη.

-Γιατί θα μπορέσουμε να πάμε κάπου και να περάσουμε Καλά! είπε καθως κάθισε στο τραπέζι.

-Ο Αχιλλέας θα έρθει? έκανα άλλη μια ερώτηση Αφού σερβιρα.

-Μπα... Τα βαριέται αυτά τα πάρτυ, απάντησε.

-Και γιατί γίνεται το συγκεκριμένο πάρτυ?

-Δεν ξέρω απλά το διοργανώνει ενας φοιτητής.

-Οκευ. Και τι ωρα πρέπει να είμαι έτοιμη?

-Γύρω στις οχτώ... Αν θες περισσότερο χρόνο δεν έχω θέμα.

Οκευ νομίζω οτι ο Μάριος πρέπει να γραφτεί στο βιβλίο Γκίνες ως ο μόνος άντρας που είπε σε γυναίκα να κάνει όση ώρα θέλει για να ετοιμαστεί.

***

Έκανα μπάνιο, έκανα αποτρίχωση και τώρα στεγνώνω τα μαλλιά μου.

Αφού σιγουρευτηκα πως έχουν στεγνώσει έβαλα το ψαλίδι για τις μπούκλες στην πρίζα και μέχρι να ζεσταθεί έβαλα τα ρούχα μου.

Make her happy againDonde viven las historias. Descúbrelo ahora