Βάλτε το τραγούδι να παίζει 👆
(Bring me the horizon-Oh no)
-Περάστε ρε. Πάμε να βάλουμε μαγιό και ερχόμαστε, είπε ο Μάριος και ο Αχιλλέας με την Άντα πήγαν να περάσουν μαζί από την πόρτα αλλά φρακαραν έτσι έκαναν και οι δύο ένα βήμα πίσω.
-Πέρνα, είπε ο Αχιλλέας στην Άντα και της έδειξε με το χέρι του την είσοδο.
-Όχι εντάξει πέρνα εσύ, είπε εκείνη χωρίς να τον κοιτάξει.
-Επιμενω. Πέρνα, συνέχισε ο Αχιλλέας.
Η Άντα τον κοίταξε για λίγο και μπήκε στο σπίτι με τον Αχιλλέα να την ακολουθεί.
-Εμμ... Θα μου εξηγήσεις κάποιος τι γίνεται? ρώτησα εγώ.
-Α ναι σωστά, δεν σου είπα. Κανόνισα με τα παιδιά να πάμε όλοι μαζί για μπάνιο, είπε ο Μάριος και χαμογέλασε.
-Μάλιστα. Οκευ τότε πάω πάνω να βάλω μαγιό. Άντα έλα μαζί μου, είπα κρύβοντας την περιέργεια μου και μαζί με την κολλητή μου ανεβήκαμε την σκάλα και μπήκαμε στο δωμάτιο μου.
Γύρισα και την κοίταξα σταυροντοντας τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.
-Γιατί με κοιτάς έτσι? ρώτησε εμφανώς μπερδεμένη.
-Για να σε πείσω να έρθεις μαζί μας στις διακοπές μου έβγαλες την πίστη και έτσι ξαφνικά βλέπω ότι θα έρθεις μαζί με εμένα τον Μάριο και τον Αχιλλέα για μπάνιο. Πως σε έπεισε τόσο εύκολα ο Μάριος? ρώτησα παραξενεμενη.
-Γιατί δεν ήξερα πως να του δικαιολογήσω το ότι δεν θέλω να έρθω. Εσύ ξέρεις τους λόγους που αποφεύγω τον Αχιλλέα, ο Μάριος όχι, δικαιολογήθηκε.
-Μάλιστα, είπα και πλησίασα την τσάντα θαλάσσης μου.
***
Φτάσαμε στην παραλία και ήταν γεμάτη κόσμο.
Δεν υπήρχε σημείο που να μην έβλεπες ένα πράγμα πάνω σε ξαπλώστρα.
Ευτυχώς βρήκαμε 3 ξαπλώστρες πίσω πίσω και αφήσαμε τα πράγματα μας.
Όλη αυτή την ώρα ο Αχιλλέας και η Άντα αντάλλασσαν ματιές μα όταν το συνειδητοποιουσαν έστρεφαν τα βλέμματα τους αλλού.
Ω Θεέ μου για πόσο θα είναι έτσι? Δεν κοιταζονται καν, πως θα πάρουν μέρος σε μια συζήτηση της παρέας ή κάτι τέτοιο?
Αρχίσαμε να μπαίνουμε στο νερό αμίλητοι.
Συνήθως όταν δύο ή περισσότεροι άνθρωποι μπαίνουν στην θάλασσα μιλάνε και γελάνε, μόνο εμείς προχωράμε και δεν λέμε τίποτα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Make her happy again
Ficção AdolescenteΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...