Κεφάλαιο 57.

6.2K 569 64
                                    

(Kygo-stole the show)

***

-Είσαι καλύτερα από χθες? ρώτησε η Άντα ψιθυριστά καθώς πηγαίναμε στην θάλασσα.

-Όχι... Αλλά προσπαθώ να μην το δείχνω, είπα ειλικρινά στον ίδιο τονο.

-Θες να τους πω να κλείσουμε εισιτήρια επιστροφής?

-Όχι όχι. Θα καταλάβουν ότι έχω κάτι και δεν θέλω... Άσε καλύτερα.

Ήθελα πολύ να ζητήσει η Άντα να φύγουμε πιο νωρίς αλλά τα αγόρια θα αντιλαμβάνονταν ότι κάτι έχει συμβεί. Όμως είμαι κακοκεφη και δεν μπορώ να το κρύψω αυτό.

Ο Μάριος το έχει παρατηρήσει σίγουρα αλλά δεν έχει πει κάτι προς το παρόν.

Αλλά και πάλι δεν θέλω να τους χαλάσω τις διακοπές Επειδή εγώ δεν είμαι καλά... Είναι μόνο η τρίτη μέρα που είμαστε εδώ, δεν έχουμε προλάβει να κάνουμε πολλά...

-Είσαι χάλια ρε συ Ιωάννα... Η ψυχολογία σου έχει πέσει στα πατώματα... Θα πω εγώ πως με χρειάζεται η μάνα μου και πρέπει να γυρίσω πίσω και θα φύγουμε νωρίτερα, προσπάθησε να με πείσει η κολλητή μου.

-Πραγματικά Άντα δεν θέλω να κάνεις τίποτα. Ήρθαμε εδώ για να διασκεδάσουμε δεν θα σας το βγάλω ξινο, εναντιώθηκα στα σχέδια της και εκείνη ξεφυσιξε.

-Γιατί ξεφυσας Αντα? πετάχτηκε από μπροστά μας ο Αχιλλέας.

-Γιατίιιι... Εεε κάνει ζέστη! είπε εκείνη γρήγορα προσπαθώντας να καλύψει την προηγούμενη συζήτηση μαζί μου και άρχισε να κάνει αέρα με τα χέρια της.

-Καλά μην κάνεις έτσι. Στη θάλασσα πάμε, θα δροσιστεις, απάντησε ο Μάριος και εμείς τα κορίτσια ησυχάσαμε ενώ τα αγόρια άρχισαν να μιλάνε για ένα θέμα της Σχολής τους.

-Το απόγευμα θα πάμε στο ηφαίστειο του νησιού Ε? ρώτησε ο Αχιλλέας.

-Ναι υποθέτω, απάντησα εγώ.

Δεν φτάνει που έχουμε γίνει εμείς ηφαίστεια, θα πάμε να δούμε και το ηφαίστειο της Σαντορίνης τώρα...

***

-Η τελευταία ηφαιστειακή δραστηριότητα ήταν το 1950. Τμήματα του ηφαιστείου είναι: Η Νέα Καμένη 1707 με 1711 μ.Χ., η Παλαιά Καμένη 46 με 47 μ.Χ., το υποθαλάσσιο ηφαίστειο Κολούμπο το οποίο είναι ενεργό, 1650 μ.Χ. και τα Χριστιανά νησιά. Η Σαντορίνη ανήκει στο ηφαιστειακό τόξο του Αιγαίου και χαρακτηρίζεται ενεργό ηφαίστειο μαζί με τα Μέθανα, την Μήλο και την Νίσυρο. Η Σαντορίνη καθώς και τα νησιά Θηρασία και Ασπρονήσι είναι απομεινάρια του ηφαιστειογενούς νησιού Στρογγύλη. Η Στρογγύλη ήταν ένας ηφαιστειακός κώνος. Το κεντρικό τμήμα της ανατινάχτηκε μαζί με τον κρατήρα του ηφαιστείου από τη Μινωική έκρηξη που έγινε το 1613 π.Χ. και είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία της καλδέρας της Σαντορίνης και την καταστροφή του προϊστορικού πολιτισμού του νησιού. Στο θαλάσσιο χάσμα που σχηματίστηκε μεταξύ Θήρας και Θηρασίας, που έχει βάθος 1.500 μέτρων, κατά καιρούς βγήκαν στην επιφάνεια ηφαιστειακοί κώνοι που σχημάτισαν την Παλαιά, τη Μικρή και τη Νέα Καμένη, την Καμένη Γεωργίου του Α΄, την Καμένη του Φουκέ, την Αφρόσσα και τη Δάφνη. Όλα αυτά τα νησιά μεγάλωναν σιγά-σιγά και ενώθηκαν, εκτός από την Παλαιά Καμένη.

Make her happy againDonde viven las historias. Descúbrelo ahora