Βάλτε το τραγούδι να παίζει 👆
(Madison Beer-Melodies)
***
-Θες να κοιμηθείς εδώ σήμερα? ρώτησα την Άντα μόλις τελείωσε το επεισόδιο από την σειρά που βλέπαμε στην τηλεόραση.
-Θα κοιμηθεί και ο Αχιλλέας εδώ? ρώτησε αμέσως και ρολλαρα τα μάτια μου.
-Δεν ξέρω... Δεν είπαν τίποτα αλλά μπορεί να το κανονίσουν την τελευταία στιγμή με τον Μάριο, είπα και έκλεισα την τηλεόραση.
-Καλύτερα όχι... Έγιναν πολλά την τελευταία φορά που έμεινα εδώ, είπε και σηκώθηκε από τον καναπέ καθώς πήρε τα πράγματα της.
-Και τι θα γίνει τώρα? Δεν θα ξανά κοιμηθείς εδώ εξαιτίας αυτού που έγινε? ρώτησα ενώ άρχισα να εκνευρίζομαι με την στάση της.
-Όχι... Θα το κανονίσουμε όταν θα είναι σίγουρο πως εκείνος δεν θα έρθει, είπε και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου, νευριασμενη. Έλα ρε συ μην θυμώνεις...! Μπες λίγο στη θέση μου, είναι άβολο για μένα! δικαιολογήθηκε και με αγκάλιασε.
-Καλά... Θα τα πούμε, είπα αγκαλιάζοντας την πίσω και έπειτα εκείνη έφυγε.
***
Το πήρα επιτέλους απόφαση να κλείσω το ινσταγκραμ.
Σοβαρά κάθε φορά που μπαίνω να χαζέψω τις δημοσιεύσεις περνάει η ώρα χωρίς να το καταλάβω!
Την στιγμή που άφησα το κινητό στο κομοδίνο μου άκουσα κλειδιά στην εξώπορτα και έτσι σηκώθηκα από το κρεβάτι για να πάω να δω ποιος είναι.
Λογικά ο Μάριος γύρισε.
Κατέβηκα τις σκάλες και όπως φαίνεται είχα δίκιο.
Ο Μάριος μπροστά μου κλείδωνε την εξώπορτα.
-Πώς πέρασες? τον ρώτησα σιγανά και εκείνος γύρισε και με κοίταξε.
-Τέλεια, απάντησε και έβγαλε τα κλειδιά από την τσέπη του.
Από εκεί έπεσε και ένα σακουλάκι.
Έσκυψα αλλά μόλις κατάλαβα τι ήταν πάγωσα.
Προφυλακτικό.
Ξεροκαταπια και το πήρα στα χέρια μου.
-Εεεεεε... Σ-σου έπεσε α-αυτό, είπα τραυλιζοντας και έτεινα το χέρι μου προς το μέρος του για να του το δώσω.
-Α καλά! Από τα 7 μόνο ένα έμεινε, συνειδητοποίησε γελώντας.
Το στομάχι μου αμέσως σφικτηκε και η πρώτη ερώτηση που κυριάρχησε στο μυαλό μου ήταν "ποια ήταν αυτή που γνώρισε και πέρασε τόσο καλά μαζί της?"
ESTÁS LEYENDO
Make her happy again
Novela JuvenilΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...