Κεφάλαιο 58.

6.2K 571 52
                                    

(Anne Marie-Then)

***

Εχθές γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και μαζέψαμε τα πράγματα μας. Έπειτα πήγαμε και βγάλαμε εισιτήρια επιστροφής για σήμερα.

Τέλος, γυρίσαμε τις περισσότερες περιοχές του νησιού με το αμάξι και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο να κοιμηθούμε Γιατί σήμερα ξυπνήσαμε νωρίς.

Τώρα είμαστε στο πλοίο το οποίο μόλις έφυγε από το λιμάνι της Σαντορίνης.

Ο Μάριος από την ώρα που μίλησε με την μητέρα του είναι νευρικός και πολύ ήσυχος. Σε ότι συζήτηση έχουμε ανοίξει με τα παιδιά εκείνος δεν παίρνει μέρος, είναι στον κόσμο του.

Εύχομαι απλά να με εμπιστευόταν, να μου μιλουσε.

Ανησυχώ για εκείνον, έγινε κάτι σοβαρό?

Είχαμε συγκεντρωθεί όλοι στην καμπίνα του Μάριου.

Ο Αχιλλέας και η Άντα χάζευαν στα κινητά τους, ο Μάριος κοιτούσε για άλλη μια φορά το κενό σκεπτικός ενώ εγώ κοιτούσα εκείνον.

Τόσες φορές τον έχω ρωτήσει και παρ'όλο που μου λέει πως όλα είναι εντάξει τα μάτια του δείχνουν πως κάτι τον απασχολεί.

-Απλά μίλα μου Μάριε τι συμβαίνει? μίλησα γλυκά, τον παρακάλεσα πολλοστή φορά.

-ΙΩΆΝΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΈΚΑΝΕΣ ΤΣΟΥΡΈΚΙΑ! ΝΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΙ, ΟΛΟΙ ΈΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ! ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΆΤΑ ΝΑ ΜΕ ΠΡΉΖΕΙΣ ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ! φώναξε νευριασμένος κάνοντας τον Αχιλλέα και την Άντα να μας κοιτάξουν.

Εκνευρισμένη σηκώθηκα και βγήκα από την καμπίνα.

Μπήκα Στην δικια μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι ξεφυσωντας.

Εγώ φταίω που νοιάζομαι...

***

Έχουν περάσει ήδη 3 ώρες από την στιγμή που μου φώναξε ο Μάριος και δεν έχει κάνει καμία κίνηση να έρθει να μου ζητήσει συγγνώμη.

Αλλά βέβαια τι περίμενα?

Σιγά μην κρατούσε την καλή του συμπεριφορά για πάνω από 3 μήνες. Έχουμε την τιμή να έχουμε ξανά μπροστά μας τον παλιό καλό μαλακα Μάριο.

Αυτόν που δεν ήθελα να βλέπω μπροστά μου.

Κάποτε...

Γιατί τώρα Ναι μεν με έχει συγχύσει απίστευτα αλλά δεν παυω ούτε να νοιάζομαι ούτε να τον θέλω.

Αλλά και αυτή είναι από εκείνες τις στιγμές που δεν ξέρεις τι να πρωτοκανεις.

Να τον κοιτάς με βλέμμα που πετάει καρδούλες ή φωτιές?

Make her happy againDonde viven las historias. Descúbrelo ahora