Κεφάλαιο 95.

5.6K 557 115
                                    

***

-Λοιπόν, Μαργαρίτα, πόσο καιρό λες να κάτσεις? ρώτησε η Αναστασία την ώρα που τρώγαμε μεσημεριανό.

-Εεε δεν ξέρω... Αναλόγως, είπε ρίχνοντας μια διακριτική ματιά στον Ανέστη.

-Τα παιδιά, στην Κρήτη? ρώτησα.

-Όπως τα ξέρεις... Ο Γιώργος μόλις μπήκε στο Γυμνάσιο και η Ελένη τώρα ξεκίνησε την δεύτερα Λυκείου, απάντησε και έφαγε μια μπουκιά από το φαγητό της.

-Και ο άντρας σου? ρώτησε ο Ανέστης και η θεία πνίγηκε.

-Χριστός καλέ! αναφώνησα εγώ και της έδωσα ένα ποτήρι με νερό.

-Ευχαριστώ... Εεεε και ο Παναγιώτης καλά είναι, είπε με δυσκολία γιατί παραλίγο να πνιγεί.

Γιατί ταράχτηκε μόλις άκουσε για τον άντρα της?

***

-Συμβαίνει κάτι με την θεία σου? ρώτησε ο Μάριος όσο καθόμασταν στο δωμάτιο του.

-Δεν ξέρω... Μου φάνηκε λίγο περίεργη όσον αφορά το ποσό θα κάτσει και όταν ρωτήσαμε για τον θείο η αντίδραση της ήταν περίεργη.

-Λες να έχει συμβεί Κάτι?

-Μπορεί. Αλλά δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Αλλά για την θεία μου θα λέμε τώρα? παραπονέθηκα και εκείνος με κοίταξε παιχνιδιάρικα.

-Θες να κάνουμε κάτι άλλο? ρώτησε πονηρά πλησιάζοντας με αλλά αμέσως τον απομάκρυνα.

-Άντε πάλι... Παιδάκι μου τι έχεις πάθει? Πολυ σεξ μασιν μας έχεις βγει τώρα τελευταία. Σαν στερημένος κάνεις! τον μαλωσα και εκείνος έκανε παπι φεις.

-Μα... Είσαι σαν τα ναρκωτικά. Εχω εθιστεί σε εσένα, είπε δαγκωνοντας το χείλος του.

-Να σου θυμίσω ότι τα ναρκωτικά κάνουν κακό.

-Θες να θυμηθούμε αυτή την ιστορία? ρώτησε ειρωνικά αναφερόμενος στο όλο σκηνικό με τον πατέρα του.

-Όχι..

-Και δεν είπα ότι είσαι ναρκωτικό. Απλά τόνισα ότι έχεις τέτοια επιρροή πάνω μου που έχω εθιστεί σε εσένα.

-Στο σεξ με εμένα εννοείς.

-Όχι. Σε εσένα. Και κάνουμε έρωτα, όχι σεξ.

Με πλησίασε και κάθισε δίπλα μου στο κρεβάτι.

-Ωραία... Αν δεν έχεις εθιστεί στο να κάνουμε ερωτά, απέδειξε το! Σε προκαλώ για τις επόμενες 5 μέρες να μην με πλησιάσεις με τέτοιο σκοπό!

Make her happy againDonde viven las historias. Descúbrelo ahora