Ακούστε το τραγούδι👆
(Camila Cabello-Havana)
-Νιώθω τύψεις που τους αφησαμε και φύγαμε, είπα ειλικρινά στον Μάριο.
-Ας συμπεριφεροντουσαν σαν άνθρωποι για να πηγαίναμε μαζι! Δεν θα ασχολούμαστε τώρα με την ανωριμότητα και των δυο, είπε ελαφρώς εκνευρισμένος και επέλεξα να μην ξαναμιλήσω.
Άνοιξε το ραδιόφωνο για να σπάσει η σιωπή και απλά συνέχισε να οδηγεί.
Φτάσαμε στην Λούτσα και Αφού πήραμε τα πράγματα μας από το αυτοκίνητο πήγαμε να βρούμε ξαπλώστρες.
Είχε αρκετό κόσμο αλλά ευτυχώς μπορεσαμε να βρούμε θέσεις.
Κοίταξα το χέρι μου και ο Μάριος παρατήρησε αυτή τη κίνηση.
-Τι έπαθες? ρώτησε αλλα μόλις κατάλαβε τι κοιτούσα με κοίταξε στα μάτια σκεπτικός. Αυτό δεν το είχα σκεφτεί, είπε έπειτα ξεφυσωντας.
-Το ξέρω.
-Λες να μολυνθεί? ρώτησε μετά.
-Δεν είμαι σίγουρη. Αλλα σίγουρα θα πονέσει πολύ, απάντησα.
-Θες να φύγουμε?
-Όχι, απάντησα έπειτα απο λίγα δευτερόλεπτα σκέψης βγάζοντας τα ρούχα μου, μένοντας με το μαγιό μου.
-Είσαι σίγουρη? ξανά ρώτησε.
-Ναι, απάντησα αυτή τη φορά αποφασισμένη και ξεκινήσαμε να περπατάμε προς το νερο.
-Ααααα είναι κρύο, ειπα σιγανά για να μην με ακούσει ολη η παραλία.
-Μπες σιγα σιγα. Και πρόσεχε το χερι σου, είπε σαν να ήταν η μαμά μου.
Και τι δεν θα έδινα για να άκουγα τα παρακάλια της να προσέχω τώρα...
Άρχισα σιγά σιγά να μπαίνω προς τα μεσα μαζι με τον Μάριο μέχρι που το νερο ακούμπησε τα ακροδάχτυλα μου.
Προσπάθησα να μην δείξω φοβισμένη για το τι θα γίνει όταν το θαλασσινό νερό τυλίξει όλο μου το χέρι.
Και οι γάζες που έχω στην μεγάλη χαρακια δεν νομίζω να κρατήσουν εδώ μέσα.
Αντιλήφθηκα πως ο Μάριος με κοιτούσε σκεπτικός.
-Έλα, είπε απλα και μου έτεινε το χέρι του για να το πιάσω.
Τον κοίταξα παραξενεμενη οταν ειδα πως κατευθύνονταν προς τα έξω τραβοντας με μαζι του.
-Γιατί βγαίνουμε? Δεν θα κάνουμε μπάνιο? ρώτησα περίεργη και γύρισε να με κοιτάξει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Make her happy again
Fiksi RemajaΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...