Κεφάλαιο 41.

7K 612 64
                                    

Βάλτε το τραγούδι να παίζει 👆

(Imagine Dragons-Radioactive)

-Εσύ έχεις κάποια ιδέα στο μυαλό σου? ρώτησε ο Μάριος μόλις ξαπλώσαμε στο κρεβάτι του.

-Εχω μια αλλά... Δεν ξέρω αν είμαι σίγουρη ότι θέλω να πάω, είπα διστακτικά κοιτώντας το ταβάνι και εκείνος έστρεψε το βλέμμα του πάνω μου μπερδεμένος.

-Πως γίνεται να μου προτείνεις προορισμό για διακοπές ενώ δεν ξέρεις αν θες να πας? ρώτησε συνοφρυωμενος και ξεφυσιξα.

-Το νησί που έχω στο μυαλό μου είναι η Σαντορίνη. Όταν ήμουν μικρή μου είχε πει η μαμά πως ήθελε πολύ να πάει και με κόλλησε και εμένα. Έτσι πείσαμε μαζί τον μπαμπά το καλοκαίρι που θα ερχόταν να πηγαίναμε εκεί διακοπές... Αλλά τελικά... Η μαμά μου δεν πρόλαβε, είπα δακρυζοντας ενώ στο τέλος η φωνή μου έσπασε.

-Μην κλαις Ιωάννα... Ξέρω ότι η απουσία της σε πονάει αλλά προσπάθησε να μην το σκέφτεσαι... Όσο για την Σαντορίνη, μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα, είπε ο Μάριος και χάιδεψε το χέρι μου.

-Θυμάμαι και η Άντα μου είχε πει πως είναι από τα νησιά που θέλει να επισκεφτεί, είπα χωρίς να τον κοιτάξω.

-Τελεια! Έκλεισε, Σαντορίνη θα πάμε διακοπές! είπε με ενθουσιασμό ο Μάριος και σηκώθηκε όρθιος.

Εγώ δεν κουνήθηκα, συνέχισα να σκέφτομαι την επιθυμία της μαμάς μου να πάει στην Σαντορίνη.

-Έλα σκατο, σήκω! Όσο πιο γρήγορα την πείσεις τόσο το καλύτερο! είπε ο Μάριος που έσκυψε πάνω μου και με τσίμπησε στα πλευρά κάνοντας με να τσιριξω.

-Μην το ξανά κανείς αυτό! είπα και καλά ενοχλημένη και σουφρωσα τα χείλη μου.

-Να είσαι σίγουρη ότι θα το ξανά κάνω αν δεν σηκωθείς σύντομα από το κρεβάτι, είπε και εγώ σε κλάσματα δευτερολέπτου πετάχτηκα όρθια κάνοντας τον να γελάσει.

***

- Δεν μ'αρέσει η ιδέα! είπε ξινα και ρολαρα τα μάτια μου.

-Σου αρέσει! Μου είχες πει παλιότερα πως ήθελες απίστευτα πολύ να πας Σαντορίνη, είπα και εκείνη ξεφυσιξε.

-Ξέρεις πολύ καλά Γιατί δεν θέλω να ερθω! επέμεινε και μουγκρισα ενοχλημένη.

-Σταμάτα να μου αραδιάζεις σαν δικαιολογία το ότι δεν ξέρεις πως νιώθεις για τον Αχιλλέα! είπα νευριασμενη.

Make her happy againOnde histórias criam vida. Descubra agora