Βαλτε το τραγούδι να παίζει 👆
(Sad song)
***
Ιωάννας pov
Οι μέρες πέρασαν αρκετά γρήγορα.
Δεν κατάλαβα για πότε φτάσαμε 21 Αυγούστου...
Κάθε μέρα το πρωί ήμουν με τα παιδιά και κάναμε διάφορες χαζομάρες όπως να πηγαίνουμε στην θάλασσα ή να καθόμαστε εδώ στο σπίτι και να παίζουμε video games.
Ενώ το βράδυ ήμουν με την Άντα, σχολιαζαμε ότι μαλακια μας κατέβαινε στο κεφάλι και έπειτα από λίγη ώρα ερχόταν ο Μάριος από τα κλαμπ που πήγαινε με τον Αχιλλέα και με κάτι άλλους φίλους του Που γύρισαν από τις διακοπές.
Τις περισσότερες φορές γυρνούσε σπίτι νευριασμένος.
Από την ημέρα στην παραλία έχει πετύχει πολλές φορές την Κωνσταντίνα να τον παρακολουθεί και δεν ξέρει πως να την κάνει να τον αφήσει ήσυχο.
Μάλιστα λέει πως κάθε φορά που εκείνη τον παρακολουθεί δεν έχει τύχει να κάνει τίποτα με καμία οπότε δεν έχει δει ότι κάνει παιχνίδι με άλλες.
Από την άλλη εγώ νευριάζω.
Ή θα ασχολείται κάθε βράδυ με γκομενες ή με την Κωνσταντίνα.
Τα νεύρα μου δεν είναι καλά.
Εννοείται πως κάνει ότι μπορεί για να με κάνει χαρούμενη αλλά δεν ξέρει πως ενώ το πρωί τα καταφέρνει, το βράδυ που έρχεται και μου διηγείται τι συμβαίνει καταφέρνει να με κάνει να νιώσω περίεργα, κάτι σαν θλίψη.
Φυσικά και δεν το ξέρει, για αυτό το συνεχίζει.
Άλλωστε ούτε εγώ ξέρω γιατί με πειράζει τόσο να συναναστρέφεται με άλλα κορίτσια.
Έχω σκεφτεί πολλές φορές το ενδεχόμενο ότι απλά είχα συνηθίσει να ασχολείται μόνο μαζί μου και πλέον δεν μου αρέσει που με θυμάται το πρωί και το βράδυ με ξεχνάει αλλά και πάλι...
Δεν βγάζει νόημα.
Έχει δική του ζωή δεν θα ασχολείται συνέχεια μαζί μου.
Παρόλα αυτά συνεχίσω να νιώθω αυτή την θλίψη, την στεναχώρια, ίσως και ζήλεια.
Ξέρω όμως πως νοιάζεται για μένα σαν να είμαι αδερφή του.
Αυτό πάλι που το πας?!
Αν κάποιος μου έλεγε πως θα νοιαζόταν για μένα πριν δύο χρόνια θα του έλεγα πως μάλλον μπερδεύτηκε Γιατί ο Μάριος που ήξερα δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο.
ESTÁS LEYENDO
Make her happy again
Novela JuvenilΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...