(Willamette Stone-Heart like yours)
***
-Έχουμε άλλες τρεις ώρες... Θες να κάνουμε Τίποτα? ρώτησε βαριεστημένη η Άντα μετά από ώρα που καθόμασταν στα κινητά μας.
-Τι να κάνουμε Δηλαδή? ρώτησα εγώ και εκείνη άρχισε να σκέφτεται.
-Μπαίνουμε να κάνουμε quiz στο Google? ρώτησε ενθουσιασμένη με την ιδέα της.
-Ναι αλλά τι quiz?
-Γράψε εκεί quiz προσωπικότητας Και θα βγάλει διάφορα.
Κάναμε διάφορα τεστ για να περάσει η ώρα και κάναμε βλακείες.
-Ωω περίμενε! Τεστ πόσο ερωτευμένη είσαι. Κάντο, είπε σε κάποια στιγμή η Άντα.
-Γιατί? ρώτησα παραξενεμενη.
-Ε κάντο ντε! επέμεινε.
Απάντησα στις ερωτήσεις που είχε και περίμενα τα αποτελέσματα.
Είσαι λίγο ερωτευμένη
-Να! Ορίστε! Και το quiz το λέει, είσαι ερωτευμένη, είπε η Άντα και συνέχισα να την κοιτάω περίεργη.
-Τι λες δεν σε καταλαβαίνω...
-Παιδάκι μου εσύ δεν έλεγες ότι δεν ξέρεις αν αυτό που νιώθεις για τον Μάριο είναι έρωτας? Ορίστε, η απορία σου λύθηκε. Είσαι ερωτευμένη.
-Σοβαρά πιστεύεις ότι τα αποτελέσματα από τα quiz Είναι σωστά? ρώτησα ρολλαροντας τα μάτια μου.
-Ναι, γιατί?
-Τι Γιατί ρε συ Αντα? Τα quiz είναι απλά προγραμματισμένα σάιτ που στην κάθε απάντηση σου βγάζουν και μια "διάγνωση". Από όλα αυτά τα quiz προσωπικότητας που κάναμε μέχρι τώρα κανένα δεν έχει βρει τίποτα σωστό! Είναι απλά για να σπας πλάκα, όχι για να παίρνεις σοβαρά τις απαντήσεις. Από Που και ως που ξέρει αυτό με 10 ερωτήσεις αν ειμαι εγώ ερωτευμένη και πόσο?
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί αυτή η κοπέλα...
Την μια λέει τόσο σοφά και έξυπνα πράγματα που δεν πιστεύεις στα αυτιά σου και την άλλη είναι τόσο αφελής που αναρωτιέσαι. Ζει σε παράλληλο σύμπαν Αυτή?
-Εντάξει έχεις δίκιο... Αλλά ρε συ προσπαθώ να σε βοηθήσω και δεν καταφέρνω τίποτα. Νιώθω άσχημα όταν εσύ δεν είσαι καλά και εγώ είμαι ανίκανη να κάνω κάτι. Προσπαθώ να βρω μια λύση αλλά ποτέ δεν το καταφέρνω, παραπονέθηκε και έκανε λυπημένη φατσούλα.
-Αωωω γλυκούλα μου... Αρχικά, μην νιώθεις άχρηστη Επειδή δεν μπορείς να βρεις λύση. Ούτε εγώ μπορώ να σε βοηθήσω αρκετές φορές. Το θέμα δεν είναι τι θα κάνεις αλλά πως θα συμπαρασταθείς σε κάποιον όταν θα είναι αδύναμος, της εξήγησα γλυκά και την πήρα αγκαλιά.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Make her happy again
Ficção AdolescenteΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...