Κεφάλαιο 69.

6.2K 575 85
                                    

***

Εχω φρικάρει.

Εδω και μισή ώρα είναι στην αγκαλιά του Μάριου δίπλα στην Άντα, η οποία είναι επίσης στην αγκαλιά του Αχιλλέα και έχω χεστει επάνω μου.

Δεν ξέρω ποια ταινία είναι αλλά σίγουρα δεν θέλω να την ξαναδώ.

Και, όπως ξανά είπα, έχει περάσει μόνο μισή ώρα.

-Μαμα μου τι θα γίνει Τώρα? αναφώνησα τρομοκρατημένη και ασυναίσθητα έσφιξα τον Μάριο πάνω μου.

-Θα την σκοτώσει ε? ρώτησε η Άντα.

-Εκείνη θα σκοτώσει, όχι εσένα, είπε ο Αχιλλέας χαλαρά. Εσένα θα σε σκοτώσω εγώ, πρόσθεσε με ανατριχιαστική φωνή και εκείνη την ώρα εγώ πετάχτηκα από αυτό που είδα στην ταινία.

-Μαμα μου! αναφώνησα πάλι ακουμπώντας το μέτωπο μου στο στέρνο του Μάριου ενώ κρατούσα σφιχτά κλειστά τα μάτια μου.

-Ηρέμησε είναι απλα μια ταινία, μου είπε ήρεμα και με έσφιξε πάνω του...

Αχχχ κράτα με έτσι και δεν θα φοβηθώ ούτε αν ο δολοφόνος είναι ακριβώς δίπλα.

Η ταινία συνέχισε να παίζει μέχρι που ένας πυροβολισμός ακούστηκε κάνοντας μας σχεδόν όλους να τιναχτουμε.

-Εντάξει αυτό με έπιασε και μένα απροετοίμαστο, είπε ο Αχιλλέας παίρνοντας μια βαθιά ανάσα.

-Σιγά μωρέ λες και δεν ξέρετε ότι θα πυροβολήσει, είπε η Άντα.

-Δηλαδή εσύ το περίμενες? την ρώτησε ειρωνικά ο Αχιλλέας.

-Ναι. Δεν υπάρχει τίποτα που να με πιάνει απροετοίμαστη, απάντησε η κολλητή μου με αυτοπεποίθηση.

-Α τίποτα Ε? συνέχισε ειρωνικά ο Αχιλλέας.

-Τίποτα, είπε εκείνη και γύρισε το κεφάλι της προς την τηλεόραση.

Ο Αχιλλέας της έπιασε το πηγούνι και αφού την έκανε να τον κοιτάξει επιτέθηκε στα χείλη της.

Εγώ με τον Μάριο κοιταχτήκαμε και έπειτα ξανά κοιτάξαμε αυτούς που συνέχιζαν να φιλιούνται κανονικότατα.

-Παιδιά πάνω είναι τα δωμάτια, δεν θέλουμε να δούμε λαιβ πορνό, πετάχτηκε ο Μάριος και η Άντα "συνήλθε" και πετάχτηκε μακρυά από τον Αχιλλέα κοκκινιζοντας.

-Ναι εεεεε... Ε-εγώ θυμήθηκαααααα... Β-ασι-κα πρέπ-ει να π-παω σπιτ-τι, είπε τραυλιζοντας και σηκώθηκε όρθια.

-Θα σε πάω εγώ, πρότεινε ο Αχιλλέας και σηκώθηκε και αυτός από τον καναπέ.

-Όχι δεν χρειάζεται, είπε γρήγορα η κολλητή μου.

Make her happy againOnde histórias criam vida. Descubra agora