Κεφάλαιο 20.

7.9K 631 152
                                    

Ακούστε το τραγούδι 👆

(Ellie Goulding-Love me like you do)

-Μου κάνεις πλάκα τώρα ετσι? ρώτησα έκπληκτη.

-ΜΕ ΒΛΈΠΕΙΣ ΝΑ ΓΕΛΆΩ? τσίριξε κυριολεκτικά τόσο πολύ που νομίζω ότι η φωνή της ράγισε τζαμί.

-Μα καλά με δουλεύεις? Βριζοσασταν, πως γίνεται να καταλήξετε να το κάνετε? ρώτησα ξανά.

-ΔΕΝ ΞΈΡΩ, τσίριξε για άλλη μια φορά. Κάτσε να σου πω τι έγινε, είπε πιο ήρεμα αυτή τη φορά.

Νομίζει τώρα ότι εγώ έχω όρεξη να ακούσω για τα όργια που εκανε με τον Αχιλλέα?

Αν δεν το θυμάται έχω σοβαρότερα προβλήματα!

-Λοιπόν..., ξεκίνησε να εξιστορεί.

Άντας pov

Flashback

-ΠΑΣ ΚΑΛΆ ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ?! ΑΠΌ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΣΗΚΏΝΕΙΣ ΕΣΎ ΧΕΡΙ ΠΆΝΩ ΜΟΥ?! ούρλιαξε στα μούτρα μου εκνευριζοντας με ακόμα περισσότερο.

-ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΑΞΊΖΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ! φώναξα και εγώ κόκκινη από θυμό και κοίταξα γύρω μου, όταν κατάλαβα πως τα παιδιά έχουν φύγει. ΝΑ ΟΡΊΣΤΕ ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΣΟΥ ΟΙ ΆΛΛΟΙ ΈΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΆΦΗΣΑΝ ΕΔΏ! πρόσθεσα τσιριζοντας.

-ΔΕΝ ΦΤΑΊΩ ΕΓΏ ΞΈΡΕΙΣ!

-ΕΣΎ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΥΓΑ!

-ΕΣΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΉ!

-Ε ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΆΟΛΟ ΜΑΛΑΚΑ!

-ΕΥΧΑΡΊΣΤΩΣ ΝΑ ΣΕ ΠΆΩ ΜΈΧΡΙ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΣΟΥ.

-ΌΝΤΩΣ ΘΑ ΜΕ ΓΥΡΊΣΕΙΣ ΣΠΊΤΙ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΈΧΩ ΌΡΕΞΗ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΆΩ! φώναξα για μια τελευταία φορά και Αφού πέρασα από μπροστά του βγήκα απο το σπίτι.

Στην διαδρομή ακόμα και αν δεν μιλούσε κανείς μας ένιωθες την ένταση που έκρυβαν τα σώματα μας.

Σταμάτησε εξω απο το σπίτι μου και εγώ άνοιξα την πόρτα του αυτοκινήτου.

-Στα τσακίδια, μουρμούρισε μα εγώ τον άκουσα.

-Άντε γαμησου πουστη! είπα εγω κανονικά κοιτώντας τον να εκνευρίζεται για άλλη μια φορά.

-Σκάσε! γύρισε και με κοίταξε έξαλλος.

-Αλλιώς τι? ρώτησα ειρωνικά και βγήκα από το αμάξι.

Τον άκουσα να κλείνει την πόρτα του νευριασμένος και μέχρι να φτάσω στην πόρτα είχε ήδη έρθει δίπλα μου.

-Γιατί με ακολουθείς? ρώτησα ειρωνικά καθως ξεκλείδωσα την εξώπορτα και την άνοιξα.

Make her happy againWhere stories live. Discover now